فریدون الهامی شامگاه جمعه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: بازی های امروز شامل دیدار تیم های آکادمی خلیج فارس و هرنگ بستک، نوجوانان هرمزگان و شمیل حاجی آباد در گروه یک بود.
وی ادامه داد: در بازی های گروه دوم نیز تیم شهرداری هرمز از تیم غدیر گوربند میناب میزبانی کرد و تیم فانوس دریا تیاب میناب در خانه به مصاف تیم هیات والیبال رودان رفت.
الهامی خاطرنشان کرد: در پایان دیدارهای گروه نخست که به میزبانی بندرعباس در سالن والیبال هفت تیر برگزار شد، تیم کشاورز شمیل حاجی آباد با نتیجه سه بر یک بر تیم نوجوانان هرمزگان و تیم آکادمی خلیج فارس با نتیجه سه بر صفر تیم هرنگ بستک را شکست دادند.
وی اظهار کرد: در بازی های گروه دوم نیز تیم های جزیره هرمز و فانوس دریا تیاب میناب به ترتیب در برابر حریفان خود تیم های غدیرگوربند میناب و هیات والیبال رودان با نتیجه سه بر صفر به پیروزی رسیدند.
الهامی با اشاره به آغاز رقابتهای لیگ برتر والیبال هرمزگان از اول دیماه، خاطرنشان کرد: این دوره از رقابت ها با حضور هشت تیم در دو گروه در حال برگزاری است.
وی تصریح کرد: در پایان بازی های مرحله گروهی که به صورت رفت و برگشت و در طول شش هفته برگزار می شود تیم های اول و دوم به مرحله نهایی صعود خواهند کرد.
رئیس هیات والیبال هرمزگان خاطرنشان کرد: این هیات برای موفقیت بیشتر در انجام امور، برنامه محوری را در دستور کار قرار داده و محورهای آموزش، برگزاری مسابقه و استعدادیابی از مهم ترین برنامه هااست.
به گزارش ایرنا، در گروه اول رقابت های لیگ برتر والیبال هرمزگان، تیم هرنگ بستک با تیم ‌های آکادمی خلیج فارس، شمیل حاجی آباد و نوجوانان هرمزگان هم گروه است.
در گروه دوم نیز تیم های غدیر گوربند میناب با تیم‌ های شهرداری هرمز، هیات والیبال رودان و فانوس دریا تیاب به مصاف هم می روند.
هم اکنون حدود دو هزار والیبالیست به صورت سازمان یافته در استان هرمزگان در این رشته ورزشی فعال هستند.
عنوان قهرمانی فصل گذشته لیگ برتر والیبال هرمزگان از آن تیم غدیر گوربند میناب است.
7198/ 6048
خبرنگار: فاطمه حسینی ** انتشار: خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.