به گزارش شامگاه شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان، فریدون همتی در نشست کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان افزود: بانک‌ها به عنوان خط مقدم اقتصاد مقاومتی در کشور شناخته می‌شوند که با مدیریت و هدایت درست تسهیلات به سمت سرمایه‌گذاران می‌توانند نقش بی‌بدیلی در رسیدن به اهداف اقتصاد مقاومتی داشته باشند.
وی از تشکیل کارگروهی استانی برای پیگیری وصول مطالبات بانک‌ها در آینده نزدیک خبر داد و تصریح کرد: بانک‌ها موظف هستند فهرست بدهکاران بدحساب را به استانداری ارائه کنند.
نماینده عالی دولت در استان از بانک‌ها خواست در صورت پرداخت تسهیلات به واحد‌های تولیدی، خود را شریک تجاری آنها دانسته و تا حد توان با بخش خصوصی همکاری و از آنها حمایت کنند.
همتی ادامه داد: بانک‌ها می‌توانند با ارائه مشاوره‌های گوناگون به بدهکاران، آنها را در موفقیت و رونق اقتصادی یاری کنند تا آنها نیز بتوانند بدهکاری خود را به موقع به بانک‌ها پرداخت کنند.
استاندار هرمزگان با اشاره به ضرورت وجود فرهنگ و وجدان اجتماعی برای پرداخت به موقع بدهی اظهار داشت: اگر بدهکاران وجدان بیدار اجتماعی داشته باشند، در پرداخت بدهی خود به بانک‌ها تاخیر نخواهند داشت.
2094
خبرنگار و انتشار: هومن محمدکرمی

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.