به گزارش ایرنا، حجت الاسلام هادی میرزایی در خطبه های نماز جمعه این هفته پارسیان با تاکید بر سخنان مهم مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با مردم قم ابراز کرد: این دیدار مانند همیشه از جهت های مختلف حائز اهمیت و قابل توجه بود آن هم در شرایطی که برخی تصور می کردند حوادث روزهای اخیر، کشور را در وضعیت بدی قرار داده است ولی نگاه معظم له سرشار از امید به آینده بود.
وی ادامه داد: رهبر فرزانه انقلاب در عین تذکر درباره مشکلات اقتصادی مردم، سمت و سوی ماجراهای اخیر را دقیقا به سوی کانون اصلی فتنه، یعنی دشمنان دیرین انقلاب بردند.
خطیب نماز جمعه پارسیان، با اشاره به تذکرهای پیاپی مقام معظم رهبری در خصوص توجه به معضل های اقتصادی به خصوص توجه به اقتصاد مقاومتی و فاصله گرفتن از خام فروشی عنوان کرد: در صورت عمل به فرمان های معظم له به طور قطع در جایگاه بالاتر بوده و میزان رضایتمندی مردم نیز رشد شگفت انگیزی پیدا کرده بود.
میرزایی به کلام مقام معظم رهبری که از نارضایتی مردم به زخم تعبیر کردند اشاره کرد و گفت: مسئولان برای درمان این زخم باید کمر همت بسته و اجازه ندهند آرزوی آمریکا در ناامیدی مردم از حل مشکلات اقتصادی تحقق پیدا کند.
میرزایی به شکست های آمریکا در برابر ملت ایران اشاره و تاکید کرد: آمریکا در برابر مردم ما تحقیر شده و این درس بزرگی به ملت های عالم است و تحمل این وضع برای آن ها بسیار دشوار است لذا می کوشند به هر نحو ممکن ما را از راهی که آمده ایم بازگردانند اما با همت مسئولان در جبران مشکلات زندگی مردم، آمریکا این آرزو را به گور خواهد برد.
امام جمعه پارسیان ابراز داشت: تجربه نشان داده است که سیاستمداران سلطه طلب آمریکا هرگز دست از خصلت فرعونی و درنده خویی بر نخواهند داشت وگرنه باید از شکست های پیاپی بعد از روی کار آمدن ترامپ عبرت می گرفتند، از شکست توطئه‌ تجزیه عراق تا نا امیدی از نا آرامی ها در ایران که با بصیرت و مقاومت مردم ایران تیرشان به سنگ خورد.
7191/7408 * خبرنگار: ابراهیم بدیعی * انتشار: محمد جهانگیریان
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.