به گزارش ایرنا، ایرج بیت اللهی روز یکشنبه در جمع راهبران آموزشی و تربیتی استان افزود: بیش از 36 هزار نفر ساعت آموزش منطقه ای برای راهبران آموزشی و تربیتی و سرگروه های آموزشی با هدف رفع مشکل آموزشی و تربیتی معلمان برگزار شده است.
وی بیان داشت: همچنین گروه های آموزشی ابتدایی در هرمزگان از خرداد ماه امسال تاکنون، 12 کارگاه آموزشی استانی با یک هزار و 368 نفر ساعت برگزار کرده تا بتوانیم به افق علمی در نظر گرفته شده برای تعلیم و تربیت استان دست یابیم.
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش هرمزگان اظهار کرد: راهبران آموزشی و تربیتی نقش بسزایی در اثر بخشی فعالیت های آموزشی و تربیتی معلمان دارند و یکی از موثرترین افراد برای ایجاد تغییر یادگیری در این قشر هستند.
بیت اللهی یاد آورشد: بهبود بخشیدن به فعالیت های آموزشی و پرورشی مرتبط با رشته تخصصی معلمان هدفمند در آموزش و پرورش هرمزگان دنبال می شود که این مهم با هدف دانش افزایی، کسب مهارت و تغییر نگرش های حرفه ای است.
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش هرمزگان خاطرنشان کرد: تلاش ما بر این است که برنامه های منظم و هدفمند در راستای نیازهای واقعی معلمان به آموزشی تخصصی را تدوین و اجرایی کنیم.
وی ادامه داد: به طور قطع رهاورد این اقدام ها، ارتقای عملکرد آموزشی در مدرسه ها، بهبود مهارت‌ های یادگیری و افزایش رضایت مندی در جامعه هدف است.
بیت اللهی در پایان با تاکید بر اهمیت دانش افزایی و کسب مهارت های حرفه ای معلمان دوره ابتدایی، از تلاش های اداره تکنولوژی و گروه های آموزشی ابتدایی استان هرمزگان در برگزاری پی در پی کلاس ها و کارگاه های آموزشی تخصصی ویژه راهبران آموزشی و تربیتی، سرگروه های آموزشی و معلمان قدردانی کرد.
113 راهبر آموزشی و تربیتی در 18 منطقه آموزشی و یکهزار و 82 مدرسه ابتدایی در هرمزگان مشغول فعالیت هستند.
هرمزگان 340 هزار دانش آموز، 14 هزار معلم و 15 هزار و 500 کلاس درس دارد.
7195/6048
خبرنگار: رقیه غلامی زاده **انتشار دهنده: خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.