به گزارش ایرنا ، رضا مدرس عصر پنجشنبه در شورای اداری شهرستان قشم افزود: مشکلات در حوزه آب، مسکن، گردشگری، مدارس و بهداشت و درمان برای طرح در نشست استانداری احصا شد.
وی افزود: هم اکنون طرح هادی 23 روستا در دست انجام است که پنج روستا با هزینه 20 میلیارد ریال تا پایان سال جاری انجام می شود و طرح هادی 10 روستا نیز مورد بازنگری قرار می گیرد.
مدرس ادامه داد: در سطح قشم 86 کلاس درس در قالب 16 مدرسه تخریبی هستند که هم اکنون 8 پروژه با هزینه 60 میلیارد ریال در دست اجراست.
وی تصریح کرد: همچنین اجرای ساخت 24 کلاس درس در قالب 2 مدرسه جزیره در حال انجام است که خیران تعهد خود را انجام داده اند و با تسریع امور در اداره کل نوسازی در مهر 1397 به بهره برداری می رسد.
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان افزود: مدرسه شبانه روزی 12 کلاسه شهر قشم نیز 55 درصد رشد فیزیکی دارد که برای تکمیل به 20 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
مدرسی اظهار کرد: در نشست امروز مصوب شد تا امسال نیز مانند سال های قبل سازمان منطقه آزاد قشم حقوق 17 نفر از کارمندان بیمارستان پیامبر اعظم (ص) را پرداخت کند و دانشگاه علوم پزشکی نحوه پرداخت حقوق این افراد را از ابتدای سال 1397 تعیین تکلیف کند.
شهرستان قشم شامل جزیره های قشم، هرمز، هنگام و لارک با حدود 150 هزار نفر جمعیت در جنوب استان هرمزگان واقع است.
7500 /6048
خبرنگار: حسین آزادمنجیری ** انتشار : خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.