به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید عبدالرضا هاشمی روز شنبه در آئین گرامیداشت نهم دی در رودان، افزود: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی در این روز مشت محکمی به دهان دشمنان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران زد.
وی ادامه داد: حضور آگاهانه و هوشیارانه ملت در حماسه نهم دی 88، انقلاب را بیمه و دشمنان قسم خورده آن را مایوس کرد و نشان داد، پیوند امام و امت در بحرانی ترین شرایط نیز ناگسستنی است.
وی افزود: در برهه ای که دشمنان و فتنه گران سخت در تلاش بودند تا بین رهبری، امت و ولایت شکاف ایجاد کنند، مردم آگاهانه به صحنه آمدند و در همایشی عظیم، بر افکار و نقشه های شیطانی و پلید دشمنان خط بطلان کشیدند.
هاشمی بیان کرد: در هنگامه ای که دشمنان با تمام توان و ظرفیت خود تلاش می کردند تا این گونه نشان دهند که مردم ایران از انقلاب، نظام و ولایت مایوس و دلسرد شده اند، ملت با هوشیاری، درایت و تبعیت از ولایت فقیه و رهبری به صحنه آمد و با نمایش جلوه زیبایی از پیوند عمیق بین امام و امت، به یاوه گویی ها و دروغ پردازی های دشمنان، پاسخی کوبنده و شکننده داد.
وی با مرور اتفاقات سال 88 و نقش مردم در خنثی سازی این فتنه، خاطر نشان کرد: کسانیکه انتظار می رفت در آن شرایط خادم و مدافع مردم، انقلاب، نظام و ارزش های والای اسلامی و انقلابی در مقابل مستکبران عالم باشند، در جبهه دشمن قرار گرفتند.
هاشمی افزود: در سال 88 مردم زنگ خطر را شنیدند و دشمن را به وضوح در میدان دیدند، دشمنی که نه تنها انتخابات را بلکه ارزش ها و آرمان های والای انقلابی و اسلامی را نشان گرفته بود، مردم بصیر و آگاه به محض مشاهده هتاکی فتنه گران علیه اسلام و انقلاب اسلامی، قاطعانه به میدان آمدند و دشمن را عقب راندند.
حجت الاسلام هاشمی اضافه کرد: همگان بدانند امروز هم فتنه دیگری در راه است و باید همواره هوشیار و بصیر و گوش به فرمان ولایت فقیه و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بود.
مردم ولایتمدار، انقلابی و شهیدپرور شهرستان رودان با حضور و اجتماع باشکوه در مسجد جامع شهر رودان، حماسه بزرگ نهم دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت را گرامی داشتند.
شهرستان رودان با بیش از 124 هزار نفر جمعیت در 90 کیلومتری شرق شهرستان بندرعباس، مرکز استان هرمزگان واقع شده است.
7196/7408
خبرنگار: طیبه رحیمی * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.