رئیس هیات والیبال هرمزگان در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: رقابت های هفته دوم لیگ برتر والیبال استان با برگزاری چهار دیدار دنبال شد که در گرو ه اول تیم های نوجوانان هرمزگان و هرنگ بستک به مصاف هم رفتند که در پایان تیم هرنگ پیروز میدان شد.
فریدون الهامی افزود: در دیگر بازی این گروه نیز تیم های آکادمی خلیج فارس بندرعباس وکشاورز شمیل حاجی آباد با هم دیدار کردند که این بازی به دلیل حواشی ایجاد شده از سوی هواداران تیم شمیل حاجی آباد از سوی ناظر بازی متوقف شد و نتیجه آن چند روز آینده از سوی کمیته انضباطی اعلام می شود.
وی ادامه داد: در گروه دوم نیز تیم های شهرداری هرمز و هیات والیبال رودان با هم دیدار کردند که شهرداری هرمز موفق به شکست 3 بر2حریف شد و تیم فانوس دریا تیاب میناب نیز موفق به شکست سه بر دو غدیر گوربند میناب شد.
الهامی با اشاره به نتایج اولین هفته این دیدارها، گفت: در گروه اول تیم های کشاورز شمیل حاجی آباد و نوجوانان هرمزگان با هم دیدار کردند که تیم کشاورز شمیل حاجی آباد موفق به شکست سه بر صفر حریف خود شد.
وی ادامه داد: در دیگر بازی این گروه نیز تیم های هرنگ بستک و آکادمی خلیج فارس به مصاف هم رفتند که تیم آکادمی خلیج فارس موفق به شکست سه بر یک حریف شد.
الهامی خاطرنشان کرد: در بازهای گروه دوم نیز تیم شهرداری هرمز با نتیجه سه بر صفر در برابر غدیر گوربند و تیم فانوس دریا تیاب میناب با نتیجه سه بر دو در برابر هیات والیبال رودان موفق به کسب پیروزی شدند.
رئیس هیات والیبال هرمزگان با اشاره به استعدادهای ورزشی بالای فرزندان این استان، بیان داشت: از همین رو شناسایی و پرورش استعدادهای نوجوانان و جوانان در رشته والیبال همواره در اولویت کاری این هیات قرار دارد.
وی تصریح کرد: هیات والیبال هرمزگان برای موفقیت بیشتر در انجام امور، برنامه محوری را در دستور کار قرار داده و محورهای آموزش، برگزاری مسابقه و استعداد یابی از مهم ترین برنامه های این هیات است.
رقابتهای لیگ برتر والیبال هرمزگان جام شهدای خلیج فارس از اول دیماه با حضور 8 تیم در قالب دو گروه اول و دوم آغاز شده است.
این دوره از رقابت ها به صورت رفت و برگشت برگزار می شود و در گروه اول این رقابت ها، تیم هرنگ بستک با تیم ‌های آکادمی خلیج فارس، شمیل حاجی آباد و نوجوانان هرمزگان با یکدیگر دیدار می کنند.
در گروه دوم نیز تیم های غدیر گوربند میناب با تیم‌ های شهرداری هرمز، هیات والیبال رودان و فانوس دریا تیاب به مصاف هم می روند.
در پایان بازی های مرحله گروهی که به صورت رفت و برگشت و در طول 6 هفته برگزار می شود تیم های اول و دوم به مرحله نهایی صعود خواهند کرد.
هم اکنون حدود 2 هزار والیبالیست به صورت سازمان یافته دراستان هرمزگان در این رشته ورزشی فعال هستند.
عنوان قهرمانی فصل گذشته لیگ برتر والیبال هرمزگان از آن تیم غدیر گوربند میناب است.
7198/ 6048
خبرنگار: فاطمه حسینی ** انتشار: خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.