به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، این اجلاس یک روزه ساعت 8 صبح 30 آذر ماه در تالار شهید آوینی به صورت مستقیم با حضور حجت الاسلام محسن قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز کشور، علمای شیعه و اهل سنت و 800 نفر از مسئولان و شخصیت های فرهنگی پخش می شود و عصر همان روز نیز با تجلیل از 20 فعال فرهنگی در حوزه نماز به کار خود پایان می دهد.
حجت الاسلام محسن قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز کشور نیز برای شرکت در اجلاس سراسری نماز به بندرعباس سفر کردند و امروز چهارشنبه بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع بندرعباس با مردم استان دیدار و گفت و گو می کنند.
مدیر ستاد اقامه نماز استان هرمزگان در این راستا با اشاره به آمادگی همه شرایط برای برگزاری اجلاس سراسری بیست و ششم نماز گفت: در مجموع 2 هزار و 800 اثر به صورت فیلم و نرم افزار پیرامون نماز در حوزه فضای مجازی به ستاد مرکزی اجلاس سراسری نماز ارسال شد و53 اثر برتر انتخاب شد که 5 اثر در اجلاس معرفی می شود.
حجت الاسلام محمد حسن فروزان نژاد افزود: آثار مخاطبان در بخش های تولید محتوای نمازی برگرفته ازآیات و روایات، نرم افزارهای تلفن همراه و رایانه ای و توزیع و نشر محتواهای نمازی به دبیرخانه بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز ارسال شد.
وی بیان داشت: این آثار در زمینه های پویانمایی، موشن گرافیک، رئال، گیف، طرح های گرافیکی، تابلو مقاله، پوستر، اینفوگرافیک، پادکست های صوتی، استیکرهای نمازی، بازی و سرگرمی، فرهنگی و آموزشی و چند رسانه ای است.
روند برگزاری اجلاس های سراسری نماز از سال 1370 و از شهر مقدس مشهد آغاز شد و تاکنون 25 دوره این اجلاس در استان های مختلف کشور برگزار شده است.
7195/6048
خبرنگار: رقیه غلامی زاده **انتشار دهنده: خلیل تنیده

آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.