به گزارش ایرنا، زهرا یعقوب نژاد عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز این جشنواره از امروز 27 آذرماه، اظهار داشت: هدف از برپایی این جشنواره ایجاد روحیه نشاط اجتماعی، معرفی آثار بانوان و فراهم سازی فرصتی برای حمایت از تولیدات زنان توانمند و شاغل استان است.
وی بیان داشت: در این جشنواره برخی از تولیدات بانوان استان در زمینه صنایع دستی، تولیدات بومی و محلی به نمایش گذاشته شده است.
یعقوب نژاد خاطرنشان کرد: در این جشنواره مسابقات ورزشی مانند دارت و برخی از بازی‌های بومی و محلی هم اجرا می‌شود.
مدیرکل بانوان و امور خانواده استانداری هرمزگان با بیان اینکه این جشنواره تا آخر هفته برپا است، گفت: علاقه مندان می‌توانند برای بازدید از غرفه‌ها و خرید محصولات این نمایشگاه از ساعت 16 تا 21 شب به محل اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری مراجعه کنند.
یعقوب نژاد در بخش دیگری از صحبتهای خود به اجرای طرح آموزش خانواده مطهر در هرمزگان اشاره کرد و گفت: این طرح با سرفصل های روابط زوجین، تربیت فرزند و سبک زندگی اسلامی اجرا می شود.
وی هدف ازبرگزاری این دوره های آموزشی را توجه به نقش نماز در کاهش آسیب‌های اجتماعی و مهارت‌های زندگی اعلام کرد و افزود: شهرستان های معین برای برگزاری این طرح در هرمزگان بندرعباس، ‌میناب، رودان، بندرلنگه و بندرخمیر هستند.
7198/ 6048
خبرنگار: فاطمه حسینی ** انتشار: خلیل تنیده
* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.