«برنامه حساب ذهنی( UCMAS) یک برنامه منحصر به فرد برای رشد است که در سال 1993 توسط دکتر دینو ونگ در کشور مالزی ابداع شد.
این برنامه با استفاده از یک سیستم محاسبه نوآورانه با به‌ کارگیری چرتکه سبب پویایی مغز (نیمکره‌ چپ و نیمکره‌ راست) به طور هم ‌زمان می‌شود».
به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس، اصغر بهرامی سعادت آبادی با اعلام این خبر افزود: رها بقایی پوری با کسب بالاترین امتیاز در سطح Ele-A(قهرمانِ قهرمانان) در گروه هفت نفر برتر جهان قرار گرفت و صاحب مقام شد.
وی بیان داشت: آرسام رجب زاده مقام اول جهان در سطح Ele-A ، فاطیما محمدی مقام اول جهانی در سطح Inter-A، مبینا الهه دادی مقام اول جهانی درسطح Inter-A، مانیا خوشحال مقام دوم جهانی در سطحHiger-A و تارا احمدی مقام دوم جهانی در سطح Inter-B کسب کردند.
این مسئول با اشاره به اهمیت آموزش محاسبات ذهنی در توسعه مهارت های مدیریت زمان و افزایش تمرکز و توانایی حل مساله در دانش آموزان سطح سنی 5 تا13 سال گفت: هر سال مهارت های دانش آموزان عضو این بنیاد آموزشی در قالب مسابقات بین المللی ارزیابی می شود و این ناحیه افتخار آن را داشته تا بتواند در سطح بین المللی حضوری چشمگیر داشته باشد.
بهرامی خاطرنشان کرد: با معرفی بیشتر این فعالیت ها در سطح مدرسه ها، زیر بنای توسعه مهارت های مورد نیاز یادگیری در مدرسه و زندگی روزمره دانش آموزان تقویت می شود.
بیست و دومین دوره مسابقات محاسبات ذهنی و چرتکه ای جهان ( Ucmas) 19 و 20 آذر ماه امسال با حضور نمایندگان 35 کشور جهان و بیش از 2200 دانش آموز در مالزی برگزار شد.
7195/ 6048
تنظیم کننده: رقیه غلامی زاده **انتشار دهنده: خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.