به گزارش ایرنا، دانش هاشمی پور روز چهارشنبه در حاشیه امضای تفاهم نامه طرح دانش آموزی نجات آب (داناب) بین آموزش و پرورش هرمزگان و آب منطقه ای استان افزود: مهم ترین هدف از اجرای طرح نجات آب، گسترش آگاهی عمومی و فرهنگ سازی در ارتباط با حفاظت از منابع آبی است که آموزش دانش آموزان به عنوان آینده سازان کشور را دنبال می کند تا به عنوان سفیران نجات آب در جامعه نقش آفرین باشند.
وی اظهار امیدواری کرد: با اجرای طرح دانش آموزی نجات آب شاهد ارتقای اصلاح الگوی مصرف و حفظ منابع آبی که برای ادامه حیات بشر امری اجتناب ناپذیر است، باشیم.
مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان یاد آور شد: در ضرورت حفاظت از منابع آبی نیاز به استدلال نداریم چرا که این مهم به خودی خود امری روشن و شفاف است که آب گنجینه ی مشترک انسان ها است و باید ضمن استفاده صحیح، به نسل های بعدی سپرده شود.
تفاهم نامه طرح دانش آموزی نجات آب (داناب) با عنایت به سیاست های کلی اصلاح الگوی مصرف، ابلاغی مقام معظم رهبری و شیوه نامه راهبری طرح ملی دانش آموزی نجات آب، ضرورت آموزش جهت ارتقای آگاهی های عمومی در بخش آب و همچنین نقش دانش آموزان و اولیا و مربیان در تغییر سمت و سوی فرهنگ جامعه، بین شرکت آب منطقه ای هرمزگان و آموزش و پرورش استان در 9 ماده و 2 تبصره امضاء و اجرایی می شود.
7195/ 6048
خبرنگار: رقیه غلامی زاده * * انتشار دهنده : خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.