به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان، علی رئوفی روز سه شنبه در نشست شورای فرهنگی استانداری هرمزگان افزود: این اقدام با دستور استاندار و در راستای اجرای بند 4 سیاست‌های کلی نظام اداری ابلاغی مقام معظم رهبری و همچنین ماده 56 قانون خدمات کشوری است.
وی ادامه داد: تکریم ارباب رجوع در دستگاه‌های اجرایی به ویژه استانداری هرمزگان به عنوان نهاد حاکمیتی باید جدی گرفته شود و درصورت رعایت موضوع مهم تکریم ارباب رجوع در دستگاه‌های اجرایی شاهد بالا رفتن رضایتمندی مردم از عملکرد دستگاه‌های اجرایی خواهیم بود.
معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان اظهار داشت: درهمین راستا مدیران دستگاه‌های اجرایی از تجربیات موفق و ایده‌های نو و ابتکارات موثر سایر دستگاه‌ها و استان‌ها در حوزه در پیاده‌ سازی منشور حقوق شهروندی بهره بگیرند.
رئوفی اضافه کرد: درهمین زمینه باید از ظرفیت صدا وسیما و سایر ظرفیت‌ها برای آموزش همگانی در خصوص حقوق شهروندی با اهتمام ویژه استفاده شود.
وی یاد آور شد: تهیه وتوزیع بروشورهای آموزشی، توجیهی، راهنمایی و اطلاع ‌رسانی مناسب به مراجعه کنندگان به دستگاه‌های اداری از دیگربرنامه هایی است که مدیران در راستای پیاده‌ سازی حقوق شهروندی در برنامه‌های خود مد نظر قرار دهند.
6048
انتشار : خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.