به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محسن رهامی شامگاه دوشنبه در نشستی با عنوان «اصلاح طلبان و آینده ایران» در بندرعباس افزود: برخی به این روند اصلاحات انتقاد می کنند که بارها به این گروه از منتقدان گفته ایم اگر روش بهتری دارند پیشنهاد کنند که تاکنون هیچ ایده و پیشنهاد عملی و منطبق بر اصلاحات ارائه نشده است.
وی با آسیب شناسی روند اصلاحات در یک دهه گذشته، بخشی از مشکلات این جریان را ناشی از اشتباه های درون اصلاحات و بخشی را به دلیل تمامیت خواهی جناح رقیب دانست.
رئیس «بنیاد بین المللی صلح برای همه» تصریح کرد: این که مدام بگوییم اصولگرایان و نهادهای منتسب به آنان با ما چه کردند دردی را دوا نمی کند و باید در همین بستر موجود، جریان اصلاحات به حرکت خود ادامه دهد.
این فعال سیاسی اضافه کرد: نباید دستاوردهای اصلاحات در سال های اخیر را فراموش کرد و یا دست کم گرفت و همین که سایه جنگ و تحریم از کشور دور شده، گام هایی اساسی و حرکتی رو به جلو است که در سایه اصلاحات محقق شده است.
رهامی یادآور شد: در مقطع کنونی، اصلاحات باید برنامه ها و طرح های خود را گام به گام محقق کند که یکی از این طرح ها تلاش برای پررنگ تر کردن حضور نمایندگان اصلاح طلب در مجلس آینده است.
در ابتدای این نشست تعدادی از اصلاح طلبان بندرعباس به بیان دیدگاه های خود پرداختند.
رئیس شورای هماهنگی اصلاح طلبان هرمزگان نیز در این نشست، نگرانی از آینده را موضوعی جدی و چالشی مهم توصیف کرد.
حجت الاسلام محمد ذاکری توضیح داد: این نگرانی به عنوان یکـ دغدغه عمیق وجود دارد که پس از چهار سال و در انتخابات آینده رئیس جمهوری، دوباره جریان موسوم به عوام گرایی حاکم شده و همه دستاوردهای قبلی از بین برود.
ذاکری ایجاد انسجام بین اصلاح طلبان را یکی دیگر از دغدغه های مهم دانست.
2094/7408
خبرنگار: هومن محمدکرمی * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.