علی الهیاری روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: برای ساخت و تکمیل این واحدهای مسکونی در مجموع یک میلیارد و 744 میلیون تومان هزینه شد.
وی بیان داشت: در این مدت همچنین 276 واحد مسکونی در شهرها و86 واحد مسکونی در روستاهای هرمزگان تعمیر و بهسازی شد که برای این تعداد تاکنون چهار میلیارد و 800 میلیون تومان هزینه شده است.
مدیرکل کمیته امداد هرمزگان اظهار کرد: سقف کمک‌ هزینه خرید و نوسازی مسکن برای مددجویان در روستاها 15 میلیون تومان و برای مددجویان شهری 20 میلیون تومان است.
الهیاری تصریح کرد : خدمات مسکن کمیته امداد به مددجویان تحت حمایت در بخش‌ های مختلف و بر اساس اولویت بندی و نیاز جامعه هدف ارائه می ‌شود.
وی اضافه کرد: زنان بی سرپرست دارای فرزند یتیم و مددجویان روستایی مناطق محروم و از کار افتاده که مسکن مناسب ندارد، در اولویت واگذاری مسکن قرار دارند.
وی یاد آورشد: در سال گذشته نیز، یکهزار و 515 واحد مسکونی با هزینه هفت میلیارد و 600 میلیون تومان در قالب ساخت، تکمیل و بهسازی مسکن به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد هرمزگان واگذار شد.
این مسئول یاد آورشد: کمک به محرومان یک وظیفه همگانی است و تمامی دستگاه‌ های اجرایی و مردم خیر باید در کنار کمیته امداد در رفع فقر و محرومیت از چهره جامعه تلاش کنند.
52 هزار و 250 خانوار تحت حمایت کمیته امداد هرمزگان قرار دارند که بیش از 69 درصد این خانوارها در روستاها ساکن هستند.
7195/ 6048
خبرنگار: رقیه غلامی زاده **انتشار دهنده: خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.