به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان، فریدون همتی در نشست با اعضای هیات مدیره خانه مدیران کارآفرین استان هرمزگان افزود: رویکرد دولت کمک به حوزه کارآفرینی و سرمایه گذاری است و حمایت از کارآفرینان به تقویت روحیه اعتماد عمومی کمک کرده و خلاقیت و نوآوری را در جامعه شکوفا کند.
وی بیان داشت: فعال شدن بیشتر کارآفرینان هرمزگان، افزایش درآمد زایی و رونق اقتصادی در کشور را در پی خواهد داشت و بخش مهمی از مشکل اشتغال نیز رفع خواهد شد.
استاندار هرمزگان اظهار کرد: خانه مدیران کارآفرین در استان در حوزه های اشتغالزایی و اجتماعی قدم های موثری برداشته که شایسته تقدیر است و باید برای تحقق شعار سال (اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال) پیش ‌رو باشد.
همتی با تاکید بر لزوم همکاری بیشتر بخش دولتی با بخش خصوصی، بیان داشت: دستگاه های دولتی باید زمینه ساز توسعه فعالیت های بخش خصوصی باشند و در هرمزگان نیز این امر را به عنوان یک سیاست اصلی و مهم دولت دوازدهم پیگیری خواهیم کرد.
مدیرعامل خانه مدیران کارآفرین استان هرمزگان نیز در این نشست به اهمیت و نقش حوزه خدمات در ایجاد اشتغال اشاره کرد و اظهارداشت: خانه مدیران کارآفرین یک تشکل صنفی و بخش خصوصی واقعی است که در کنار کار و ایجاد شغل به مسئولیت های اجتماعی نیز توجه دارد.
عبدالرضا نادری پور افزود: این خانه ٥٠ عضو دائم و موقت دارد که توانسته برای یک هزار نفر در استان هرمزگان شغل ایجاد کند.
وی با قدردانی از اقدام های استاندار هرمزگان در حوزه اقتصادی و سرمایه گذاری بیان داشت: خانه مدیران کارآفرین استان مجموعه ای از مدیران خلاق و توانمند است که این مکان را به جایگاهی مهم جهت تبادل تجربه تبدیل کرده است.
خانه مدیران کارآفرین هرمزگان در سال 95 با 26 نفر عضو و هیات موسس 9 نفره آغاز به کار کرد و اکنون به 50 عضو دائم و موقت رسیده است.
7195/ 6048
تنظیم کننده: رقیه غلامی زاده **انتشار دهنده: خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.