به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی شامگاه پنجشنبه در همایش «عمل در سایه وحدت» قشم با اشاره به تصمیم آمریکا برای تغییر پایتخت رژیم صهیونیستی افزود: دشمنان اسلام تنها زمانی می توانند برای امت اسلامی بحران ایجاد کنند که زمینه درونی وجود داشته باشد.
ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا پس از ماه ها کش و قوس بر سر اعلان تصمیم کاخ سفید در مورد به رسمیت شناختن پایتختی بیت المقدس برای رژیم صهیونیستی، بعدازظهر روز چهارشنبه پانزدهم آذرماه، دستورالعمل انتقال سفارت این کشور از تل آویو به بیت المقدس را امضا کرد.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس ادامه داد: باید با شناساندن مذهب های اهل سنت و شیعیان به یکدیگر و بهره گیری از ظرفیت های هر 2 مذهب، زمینه را برای آگاهی و تفاهم بیشتر مسلمانان از یکدیگر و استحکام اتحاد آنان فراهم کرد.
آیت الله نعیم آبادی تصریح کرد: تا وقتی که مذاهب اسلامی آگاهی و نگاه درستی نسبت به یکدیگر نداشته باشند، وحدت عملی تحقق پیدا نمی کند و این موضوع تنها در حد حرف باقی خواهد ماند.
وی افزود: تدوین و انتشار جزوه های کوچک و قابل درک برای آحاد جامعه به منظور شناخت جهان اسلام از مذاهب برادر باعث ترمیم برخی دیدگاه های اشتباه می شود .
7500 /6048
خبرنگار: حسین آزادمنجیری ** انتشار : خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.