به گزارش روز چهارشنبه ایرنا' جای جای شهرستان رودان در جشن میلاد سراسر نور پیامبر رحمت و مهربانی و سلاله پاک ایشان حضرت امام جعفر صادق (ع) غرق در نور و شادمانی است و عاشقان و شیفتگان اهل بیت عصمت و طهارت با برگزاری آیین های جشن و سرور، خجسته زاد روز کعبه آمال عدالت طلبان و حق جویان را گرامی داشتند.
مردم با پخش شیرینی و نذری این عید بزرگ را به یکدیگر تبریک گفتند و با شرکت در آیین های مدیحه سرایی و مولودی خوانی از راه دور و از پس فرسنگ ها فاصله، عشق و ارادت خود به ساحت مقدس اهل بیت عصمت و طهارت (ع) را ابراز کردند.
امروز مشام زمان و زمین آکنده از سلام و صلوات و زمزمه یا رسول الله و نوای دل انگیز استجابت است، امروز بار دیگر قلب ها و جان ها در ذکر خوش و عطر آگین یا محمد (ص) شور و طراوتی دوباره یافتند.
مردم شهرستان رودان با برپایی جشن های سنتی، این عید بزرگ را گرامی داشتند و با دید و بازدید، عید دیدنی و تکریم سادات جلیل القدر در این لحظات سراسر نور و پر خیر و برکت، سلامتی، تندرستی، محبت و ولای اهل بیت عصمت و طهارت (ع) را از پروردگار عالمیان، برای یکدیگر، طلب کردند.
بسیاری از زوج های جوان نیز در این ساعات سرشار از نور و عطر معنویت، در سایه فضل الهی، در پناه قرآن، توکل به پروردگار عالمیان و توسل به ائمه اطهار (ع) آغاز زندگی مشترک خود را جشن گرفته و دلخوش و امیدوار راهی خانه بخت شدند.
سلام و صلوات بر پیام آوران یگانگی، وحدت، عدالت و جاودانگی، بزرگمردانی که با آمدنشان دل های افلاکیان و خاک نشینان مفلوک به نور، ایمان، مهربانی، عشق و یکدلی میهمان شد.
سلام و درود بر مردانی که با آمدنشان حقیقت، نور، معرفت، عدالت، صداقت و جاودانگی در رگ های تشنه زمان و زمین جوشیدن گرفت.
سلام و درود بر برترین های عالم هستی که با آمدنشان منظومه بلند ایمان و عاشقی در کالبد زمان و زمین جان گرفت و جاودانه شد.
شهرستان رودان با بیش از 124 هزار نفر جمعیت در 90 کیلومتری شرق شهرستان بندرعباس، مرکز استان هرمزگان واقع شده است.
7196 / 6048
خبرنگار: طیبه رحیمی ** انتشار : خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.