به گزارش ایرنا، بهروز اکرمی عصر دوشنبه در نشست با نمایندگان تشکل‌ های سیاسی و صنفی دانشجویان هرمزگان که به مناسبت روز دانشجو انجام شد، اظهار داشت: تشکل های دانشجویی باید مطالبه گر و پرسش گر باشند و این امر با پرخاشگری متفاوت است.
این مقام مسئول خاطر نشان کرد: تشکل های مختلف دانشجویی یکی از ابزارهای مهم قشر دانشجو در جهت بیان حقایق، کاستی ها و انتظارات جامعه هست که با بهره گیری مناسب از این ظرفیت، می توان به رفع نقاط ضعف موجود کمک کرد.
وی با بیان اینکه مجموعه استانداری هرمزگان از برگزاری مناظرات دانشجویی حمایت می کند، افزود: ما برگزاری این مناظرات را موجب رشد و بلوغ دانشجویان می دانیم و از آن حمایت می کنیم.
اکرمی اضافه کرد: برگزاری مسابقات مناظره دانشجویی موجب ایجاد رقابت و انگیزه در دانشجویان برای شرکت در مباحث علمی و پژوهشی می شود.
وی بر لزوم ارتباط مستقیم روسای دانشگاه ها با دانشجویان تاکید کرد و اظهار داشت: روسای دانشگاه ها می‌توانند با ارتباط مستقیم با دانشجویان از مشکلات مجموعه خود آگاه و اقدامات لازم را برای برطرف سازی آنها انجام دهند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: پاسخگویی به مسائل و مطالب مطرح شده از سوی تشکل های دانشجویی می تواند به رضایت و پویایی اینگونه تشکل ها کمک کند.
اکرمی ضمن گرامیداشت روز 16 آذر ، بیان داشت: این روز نماد ایستادگی جوانان ایران در مقابل استکبار جهانی است و نشان از آن دارد که دانشجویان میهن اسلامی با هوشیاری کامل آماده مقابله با هرگونه نفوذ از سوی دشمنان انقلاب اسلامی هستند.
7198/ 7408
خبرنگار: فاطمه حسینی ** انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.