به گزارش ایرنا، حجت الاسلام احمد غلامی در خطبه های نمازجمعه این هفته قشم ادامه داد: داعش برای ماندن و با هدف تصرف و آسیب به ایران اسلامی ایجاد شده بود اما با تدبیر مقام معظم رهبری، همت سربازان راستین ولایت و اتحاد نیروهای مقاومت اسلامی این پدیده نابود شد.
وی با گرامیداشت هفته وحدت افزود: امروز کشورهای اسلامی در مسائلی دچار مشکل هستند که در آن حوزه وحدت اسلامی خدشه دار شده است.
امام جمعه موقت قشم بسیج را قدرت اسلام و مقاومت اسلامی دانست و گفت: بسیج برای حفظ انقلاب و پاسداری از آرمان‌ها هر لحظه آماده است و همین حضور بسیجیان و مسئولان بسیجی در هفته بسیج اقتدار نیروی بسیج مردمی را به رخ جهانیان کشید.
وی با اشاره به آغاز هفته مجلس اظهار کرد: مجلس خانه مردم و امید مستضعفان است و یک مجلس قوی می تواند یک جامعه توانمند را شکل دهد.
غلامی با گرامیداشت سالگرد شهادت آیت الله شهید مدرس گفت: این روحانی یک نماینده انقلابی، خدامحور، با شهامت و به دور از وابستگی به احزاب و جناح ها بود و رفتار و منش وی برای نمایندگان مجلس یک الگوست.
وی با تشریح استکبار ستیزی دانشجویان در 16 آذر اذعان کرد: یک دانشجوی واقعی استکبار ستیز و استقلال خواه است و با بصیرت برای استقلال و پیشرفت کشور تا پای جان استادگی می کند.
امام جمعه موقت قشم دانشگاه را موتور محرکه فعالیت های علمی و اقتصادی توصیف و تصریح کرد: باید دانشجو را به عنوان یک فرد اثرگذار و باسواد که می تواند کمک کار جامعه باشد، باور کرد.
7500/ 7408
خبرنگار: حسین آزاد منجیری * انتشار: محمد جهانگیریان
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.