به گزارش ایرنا، حسین هاشمی تختی سه شنبه شب در جمع خبرنگاران با تبریک هفته بسیج به بسیجیان دریا دل و مخلص افزود: درطول دوران دفاع مقدس با جان ودل مردم وحتی امروز از تفکر بسیجی حمایت کرده ومی کنند لذا بسیج متعلق به همه احاد مردم است.
وی ادامه داد: بسیج شجره ایمان به راه حق بود که امام (ره) در نخستین تصمیم انقلابی خود برای حفظ نظام و ارزش های انقلابی کشور دستور تشکیل آن را صادر کرد و ثمرات ارزنده ی این تصمیم انقلابی را در طول 38 سال اخیر شاهد بودیم .
بنا به اظهار نماینده مردم بندرعباس ، قشم ، حاجی آباد ، بندر خمیر وابوموسی در مجلس شورای اسلامی، بسیج برآمده از احاد ملت غیور ایران است و ما کارآمدی و توانایی این نیروی مردمی را در عرصه های مختلف دفاع از انقلاب و تمامیت ارضی کشورمان در عرصه های سازندگی و امنیت نظاره گر بوده ایم .
هاشمی تختی، با بیان اینکه روحیه اعتقادی حاکم بر بسیج ، ایجاد تفکر بسیجی درعناصر آن شده است خاطر نشان کرد : اتکای به همین روحیه امنیت پایدار در سراسر ایران اسلامی حاکم شده و تداوم اقتدار و امنیت کشور نیز در گروی حفظ این روحیه در جامعه است.
وی یاد آور شد: امروز بیش از هر زمان دیگری به فراگیری تفکر بسیجی در جامعه برای شتاب بخشیدن به توسعه ، سازندگی و آبادانی کشورمان نیازمندیم و توفیق ما در مسیر خدمت به مردم ، با فرهنگ بسیجی وروحیه اخلاص میسر می شود .
رئیس مجمع نمایندگان مردم هرمزگان درمجلس شورای اسلامی بیان داشت : بسیج درعرصه ماموریت های جهادی در آستانه دهه چهارم انقلاب اسلامی نیز کارآمدی خود را به اثبات رسانده و ما هر که تفکر بسیجی فراگیر شد توفیق در خدمت و رضایتمندی عمومی را شاهد بودیم .
هاشمی تختی اضافه کرد: بسیج یک مکتب الهام بخش در جهان امروز است و ما در رخدادهای منطقه دیدیم که هر ملتی ازتجربه بسیج برای دفاع از سرزمین خود بهره برد، توانست تهدید را رفع و بر توطئه ها غلبه کند.
6048
خبرنگار وانتشار : خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.