نویسنده و کارگردان این اثر نمایشی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این نمایش با هنرنمایی هنرمندان هرمزگانی دوشنبه بیستم آذر ماه 96 ،دو نوبت ساعت 16 و 18 در فرهنگسرای طوبی، میزبان علاقمندان خواهد بود.
مصیب داوری خاطر نشان کرد: در این نمایش کوروش سلمانی، حلیمه افراشته، شیما اکبری، شهرزاد عزت آبادی، شایان تشکری، فاطمه دولتی و آرمیتا کناری نژاد نقش آفرینی می کنند و موسیقی این اثر را علی درویشی تولید کرده و ریحانه جعفری دستیار کارگردان و منشی صحنه این اثر نمایشی است.
نمایش گلفروشی خاندان صابر به نویسندگی و گارگردانی مصیب داوری از رودان، مسافران کوچک کاری از ایوب رحیمی از میناب، بچه های سقاخانه کاری از راضیه ایرانی از مشهد، سیاره عروسک کاری از محمد غلامی از مشهد، یک استکان چای کاری از مصطفی داوطلب از مشهد و قدمگاه کاری از مهدی سیم ریز از مشهد در بخش صحنه ای جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان رضوی به روی صحنه می رود.
در بخش عروسکی نیز نمایش های چارقد گلدار گلدون خانم کاری از مجید بشکال از بندرعباس، پنجه طلا کاری از محسن پور قاسمی از همدان، یک روز برفی کاری از حامد ترابی از همدان، نامه پروانه ای کاری از مهناز آقایی از مشهد و دعای باران کاری از مائده آریانوش از مشهد و نمایش مگولیا به کارگردانی مریم نوقابی از مشهد اجرا می شود.
در بخش خیابانی نمایش حسرت کاری از علی رحیمی شهواری از میناب، ضامن آهو کاری از مهدی صالح یار از تبریز، کبوتر زرد کاری از مرتضی اسدی از کرمانشاه، کاسه گردون کاری از نرگش خاک کار از شهر ری، طوق سبز کاری از فرهاد لباسی از همدان، خوشبختی همینجاست کاری از مصطفی دهشت از کرمانشاه و نمایش فاطمه رضا کاری از حبیب ناصری و باقر رمضان زاده از هرمزگان اجرا می شود.
یازدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی 19 تا 22 آذر ماه سال جاری در بندرعباس و بخش خیابانی جشنواره همزمان در شهرستان میناب برگزار خواهد شد.
7196/2094
خبرنگار: طیبه رحیمی**انتشار:هومن محمدکرمی

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.