وینفرد شفر سرمربی استقلال در پایان تمرین امروز در گفت و گو با ایرنا ضمن ابراز رضایت از نتایج اردوی آبی پوشان در کیش، ابراز کرد: به هدف های مورد نظر در این اردو دست یافتیم.
وی گفت: شرایط مناسب جزیره کیش موجب شد تا با انگیزه بالا برنامه های مورد نظر را در چند روز گذشته مرور و تمرین کنیم و برای حضوری موفق در ادامه رقابت های لیگ برتر به تهران بازگردیم.
به گزارش ایرنا، تیم استقلال صبح امروز و در ادامه اردوی 6 روزه خود در جزیره کیش، تمرینات فشرده ای را برگزار کرد و در این تمرین نیز تاکتیک های هجومی بیشتر مد نظر قرار داشت.
شوت به دروازه و ارسال از کناره ها بار دیگر در آخرین تمرین تیم استقلال قرار داشت و شفر به همراه جیری ساناک دستیار جدید چک تبارش با تقسیم تیم استقلال به 2 گروه مجزا، تمرینات فشرده ای را برگزار کردند.
آبی پوشان پایتخت در اردوی تدارکاتی خود روز دوشنبه گذشته با برگزاری دیداری دوستانه با تیم فوتبال منتخب کیش به نتیجه تساوی یک بر یک دست یافتند.
کاروان اردوی تدارکاتی تیم استقلال قرار است ساعت 18 امروز جزیره کیش را به مقصد تهران ترک کند.
تیم استقلال هم اکنون با 12 امتیاز در رتبه یازدهم جدول لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارد و با ادامه تمرینات خود در مجموعه ورزشی آزادی تهران، روز دوشنبه هفته آینده به مصاف تیم سیاه جامگان خواهند رفت.
جزیره کیش به دلیل داشتن شرایط آب و هوایی مناسب در این فصل سال و نیز زیر ساختها و امکانات ورزشی لازم همواره مورد توجه اردوهایی تدارکاتی تیم های ورزشی کشور است.
6993/7408
خبرنگار: اکبر بهاروند * انتشار: محمد جهانگیریان
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.