به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی عصر یکشنبه در نشستی با اعضای شورای شهر بندرعباس اظهار داشت: ساخت و ساز در ساحل خلاف صریح قانونی است که بنده همواره سعی کرده ام در مقابل آن بایستم.
آیت الله نعیم آبادی با بیان اینکه جلوگیری بنده در برابر ساخت و ساز ساحل برایم سنگین تمام شده ، افزود: با همه وجود به راهم برای خدمت به مردم ادامه میدهم.
امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه خط سیاسی من خط رهبری است ، اظهار کرد: من هیچوقت کاری به جناح چپ و راست نداشته و ندارم و قانون باید برای همه یکسان باشد.
آیت الله نعیم آبادی ضمن تاکید بر استفاده از تجربیان شهرداران و مدیران سابق در بهبود اوضاع شهری، تصریح کرد: افتخار میکنم که از ساحل بندرعباس نگهداری کردم و نگذاشتم ساخت و ساز غیرقانونی مانع استفاده عموم مردم از دریا شود.
امام جمعه بندرعباس با اشاره به بوی بد و آلودگی خورهای بندرعباس گفت: اگر در خصوص مشکلات خورها تدبیر شود خورها میتوانند تبدیل به فرصت شوند.
وی در بخش دیگری از صحبتهای خود با اشاره به ساخت مسجد بزرگ جامع در بندرعباس، بیان داشت: مسجد جامع بندرعباس تبدیل به یک افتخار ملی شده است.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان در این نشست با اشاره به جایگاه مهم شورای شهر، گفت: شورای اسلامی شهر جایگاه بزرگی دارد و باید محکم مقابل کارهای غیرقانونی بایستد.
7198/6048
خبرنگار: فاطمه حسینی * انتشار: خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.