به گزارش ایرنا، بهروز اکرمی روز شنبه در نشست شورای اداری جاسک با بیان این که مردم ایران در روز سیزدهم آبان، مقاومت در برابر استکبار جهانی را به جهانیان آموختند و عهد کردند که در دفاع از مظلوم، همواره در برابر ظلم و ستم ایستادگی کنند ابراز کرد: مبارزه با استکبار دارای اصول و معیارهایی است و مدیران جمهوری اسلامی که مشغول انجام خدمت هستند باید به وظایف خود در امر مبارزه با استکبار جهانی اقدام کنند.
وی افزود: سطح رضایت مندی مردم را نمی شود با شعار افزایش داد و مردم از ما مدیران اجرایی توقع کار دارند لذا کارنامه و عملکردی که مورد توجه مردم باشد را باید ارائه کنیم و این بهترین نوع مبارزه با استکبار جهانی است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خطاب به مدیران اجرایی جاسک گفت: جلسات شورای اداری باید کاربردی باشد و نتایج عینی برای مردم در پی داشته باشد و هرماه مردم ببینند در عمل شورای اداری شهرستان تشکیل شده و حداقل یک معضل و مشکل از مردم حل شده است که اگر چنین نبود به این شورا باید شک کرد.
اکرمی با بیان این که در عرصه فرهنگی اجتماعی باید مردم توانمند شوند اظهار داشت: جامعه ای توسعه یافته خواهد شد که مردم توسعه یافته ای داشته باشد و قرار نیست دولت به جای مردم کار کند و در عرصه مسایل اجتماعی باید توان های مردم شناسایی و در زمینه توانمند سازی مردم هم تلاش شود.
شهرستان جاسک با 58 هزار نفر جمعیت در 300 کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.
7199/ 7408
خبرنگار : حسن آتش زبان ** انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.