به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار عزیزالله ملکی روز دوشنبه در همایش واپایش عملیاتی انتظامی و دریابانی هرمزگان اظهار داشت: پدیده قاچاق کالا و ارز تاثیرات سوء بسیار بر اقتصاد و تولید ملی دارد و از همین رو مبارزه با این پدیده شوم از جمله اولویت های مهم نیروی انتظامی است.
وی ادامه داد: به منظور موفقیت در مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیازمند تعامل و هماهنگی هر چه بیشتر میان دستگاه های مختلف هستیم که خوشبختانه امروز این امر تا حدودی محقق شده است.
سردار ملکی تصریح کرد: با توجه به اطلاعات رسیده و با تحرکی که در استان صورت گرفته اغلب جرائم به عمق دریا کشیده شده و لازم بود که جهت مقابله با آن وارد دریا شویم.
فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان گفت: در همین راستا طرح واپایش عملیاتی دریابانی به منظور هم‌افزایی جهت بالا بردن سطح توان عملیاتی در استان هرمزگان، از طرف فرمانده ناجا ابلاغ‌شده است.
وی تاکید کرد: تقویت قوای عملیاتی برای مبارزه هر چه جدی تر با این پدیده شوم، نیازمند استفاده از همه ظرفیت های انتظامی و دریابانی در خشکی و دریا است که ما نیز در همین راستا حرکت می کنیم.
‌فرمانده انتظامی هرمزگان اضافه کرد: از ابتدای ماه جاری شاهد این هم‌افزایی و افزایش تحرک در سطح خشکی و دریا هستیم و روند رو به رشد کشف مواد مخدر و قاچاق کالا و انسان در خشکی و دریا مؤید این امر است.
در 6 ماه نخست امسال بیش از 233 میلیارد تومان انواع کالای قاچاق در سطح هرمزگان کشف شده است.
موقعیت جغرافیایی هرمزگان موجب شده حجم قابل توجهی از کالای قاچاق از طریق مبادی رسمی، ساحلی، روستایی و خورها به طور غیر مجاز وارد استان شود.
7198/ 6048
خبرنگار: فاطمه حسینی ** انتشار: خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.