به گزارش ایرنا، علی یزدانی روز سه شنبه در نشست با استاندار هرمزگان بیان داشت: علاوه بر سواحل مکران، ظرفیت های صنعتی و معدنی و تجاری و بازرگانی هرمزگان، این استان‌ را در کانون توجه قرار داده و به آن اهمیت ملی داده است.
استاندار هرمزگان نیز در این نشست بیان داشت: کارهای به‌هنگام و سرعت در آماده‌سازی زیر ساخت‌ها در جاسک می‌تواند شرایط توسعه و پیشرفت بیشتر این استان و کشور را فراهم سازد.
فریدون همتی تصریح کرد: توسعه زیرساخت‌های جاسک و سواحل مکران با توجه به منویات مقام معظم رهبری، یکی از اولویت‌های دولت و مدیریت استان هرمزگان است.
وی تاکید کرد: باید گام‌های محکم و استواری در زمینه توسعه زیر ساخت‌های استان و کشور برداریم زیرا توسعه استان هرمزگان موجب رشد کشور می‌شود.
سواحل مکران دروازه طلایی ایران اسلامی است که توسعه آن در بخش های مختلف با توجه به فرمایش ها و تاکید مقام معظم رهبری به صورت ویژه در دستور کار دولت تدبیر و امید قرار گرفته و در حال عملیاتی شدن است.
50 تا 60 درصد سواحل مکران در استان هرمزگان قرار دارد و دولت و وزارت راه و شهرسازی و سایر دستگاه های اجرایی در صدد هستند با رونق اقتصادی ساحلی در این منطقه، کسب و کار در بین مردم شرق استان هرمزگان توسعه یابد.
سواحل مکران فرصتی ویژه برای جذب سرمایه گذاران و توسعه و عمران شهرستان های جاسک، سیریک و میناب است.
7198/2094
تنظیم کننده: فاطمه حسینی * انتشار:هومن محمدکرمی

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.