به گزارش ایرنا در خبر یکشنبه شب آموزش و پرورش استان آمده است: آموزشگاه فردوسی شهید مردان به دلیل دارا بودن دو کلاس دهم و یازدهم تجربی با آمار جمعیتی 9 نفر دهم تجربی و 13 نفر یازدهم علوم انسانی ضمیمه هنرستان دکتر حسابی با مجموع 31 دانش آموز در دو پایه دهم و یازدهم رشته برق ساختمان است.
آموزشگاه یاد شده مانند سایر آموزشگاه های شهرستان در برنامه ریزی های کلی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان سیریک قرار گرفته است.
بر اساس اعلام آموزش و پرورش استان، این واحد آموزشی از اول مهر ماه سال تحصیلی 97-96 دارای مدیر و دو معاون و سایر عوامل آموزشی بوده که عوامل از ابتدای مهرماه در محل کار خود حاضر و مشغول انجام وظیفه بوده اند.
این اداره در توضیحات خود تایید کرده است عده ای که هدایت کنندگان آنان دانش آموزی هم در این آموزشگاه نداشته اند در تاریخ 16 مهرماه به آموزشگاه مراجعه و مانع ورود دانش آموزان و همکاران شاغل در آموزشگاه در محل کار شده اند.
در بخش پایانی خبر ارسالی آمده است: موضوع به مراجع ذیصلاح اعلام شده و با برگزاری دونشست در آموزشگاه و فرمانداری سیریک بررسی و پایان یافته است.
روز یکشنبه در خبر منتشر شده در رسانه های مجازی استان علت قفل و زنجیر کردن درب این دبیرستان توسط والدین، مدیر و معاون نداشتن این دبیرستان اعلام شده بود.
در خبر یاد شده به نقل از شهروندان آمده بود: مسئولان آموزش ‌و ‌پرورش سیریک مدیر قبلی این دبیرستان را عزل کرده‌اند و به مدیر جدید اجازه‌ انتخاب معاونانش را ندادند و از سوم مهر هم این مدیر را به تدریس فرستادند.
بر اساس گزارش رسانه های مجازی این وضعیت موجب شده با گذشت ١٥روز از آغاز سال تحصیلی، این دبیرستان بدون مدیر و معاون به کارش ادامه دهد و با وجود مراجعه و پیگیری والدین دانش‌آموزان، مسئولان آموزش و پرورش نسبت به وضعیت بلاتکلیف مدیریت این دبیرستان اقدام کارسازی انجام نداده‌ و باعث عصبانیت مردم شده اند.
2094
خبرنگار و انتشاردهنده:هومن محمدکرمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.