به گزارش روز جمعه ایرنا، حجت الاسلام رضا جوکار در خطبه های نمازجمعه قشم افزود: آنان با جدایی اقلیم کردستان قصد دارند یک اسرائیل جدید در منطقه ایجاد کنند که این امر خیانت بزرگی به ملت های منطقه است.
وی ادامه داد: مردم با ایستادگی مانع موفقیت طرح های دشمنان در منطقه موفق می شوند و با رویه مشترکی که بین ایران و کشورهای ترکیه و عراق ایجاد شده است این توطئه نیز با شکست روبرو می شود.
جوکار با اشاره به حادثه تیراندازی در امریکا گفت: کشورهایی که چاه ناامنی، فتنه و خونریزی را برای دیگر ملت ها حفر کردند اکنون خود در آن چاه گرفتار شدند.
امام جمعه قشم با اشاره به برگزاری مراسم باشکوه در تاسوعا و عاشورای حسینی(ع) اذعان کرد: حضور نوجوانان و جوانان در مراسم های مختلف عزاداری در این روزها نشان می دهد که محبت اهل بیت(ع) همچنان دل ها را به خود مجذوب می کند.
وی افزود: برپایی خیمه های کودک و نوجوان فعالیت جدیدی است که می تواند با معرفت زایی و بصیرت افزایی، فرزندان ایران را از کودکی در برابر شبیخون فرهنگی مصون کند.
جوکار با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی تصریح کرد: تقوا به این معناست که مردم باید خود پلیس خود و مراقب اعمال خود باشند و با امر به معروف و نهی از منکر، از قانون، حقوق و زیبایی های جامعه حفاظت کنند و به فساد اجازه رشد ندهند.
شهرستان قشم شامل جزیره های قشم، هرمز، هنگام و لارک با حدود 150 هزار نفر جمعیت در جنوب استان هرمزگان واقع است.
7500/2094
خبرنگار: حسین آزادمنجیری*انتشار:هومن محمدکرمی
* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.