به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدحسن فروزان نژاد در خطبه های نمازجمعه این هفته بندرعباس افزود: برجام یک سند بین المللی است و هدف آمریکا از تحرکات و حرف های جدید، محدود کردن ملت ایران است.
وی ادامه داد:حرف هایی که سردمداران آمریکا درباره برجام می زنند از سوی مردم آمریکا نیز قابل پذیرش نیست و حکومت خود را سرزنش می کنند.
خطیب جمعه بندرعباس در بخش دیگری از سخنان خود دشمن شناسی را یکی از ضرورت های جامعه اسلامی و مردم دانست.
حجت الاسلام فروزان نژاد شیطان و نفس اماره را یک دشمن بزرگ توصیف کرد که ممکن است در پوشش های مختلف، حتی اعمال نیک و عبادت انسان را بی نتیجه کند.
وی از قدرت طلبی به عنوان یکی ابزار مهم شیطانی نام برد که قدرت طلبان را وادار به کارهای مختلف از جمله تحریف تاریخ می کند.
امام جمعه موقت بندرعباس یادآور شد: به عنوان مثال معاویه با تحریف تاریخ و روایت جعلی و تبلیغات زیاد و استفاده از رسانه های تبلیغی زمان خود، عنوان امیرالمومنین را که متعلق به حضرت علی(ع) بود را غصب کرد و هنوز پس از گذشت قرن ها عده ای او را امیرالمومنین می نامند.
حجت الاسلام فروزان نژاد شایعه پردازی را یکی دیگر از کارهای دشمنان برای ایجاد بدبینی و تفرقه در جامعه معرفی و اضافه کرد: مردم نباید این شایعه ها را باور کنند و از ترویج آنها خودداری کنند.
امام جمعه موقت بندرعباس همچنین با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی گفت: کارکنان و ماموران نیروی انتظامی با تلاش شبانه روزی خود در برقراری امنیت، مبلغان عملی اسلام هستند.
حجت الاسلام فروزان نژاد 16مهر روز نیروی دریایی سپاه را نیز تبریک گفت و خاطرنشان کرد: اقتدار نظامی ایران در دریا و مرزها مایه افتخار ملت ایران است.
2094
خبرنگار: هومن محمدکرمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.