به گزارش خبرنگار ایرنا از پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ علی اصغر افتخاری دوشنبه در تشریح این خبر اظهار داشت: برابر اظهارات شاکی، در پیام رسان وات سآپ فرد یا افرادی ناشناس با ارسال پیام های مکرر وی را تهدید می کنند که در صورت عدم پرداخت پول تصاویر خانوادگی وی را در فضای مجازی منتشر می کنند.
سرهنگ افتخاری تصریح کرد: در بررسی اولیه مشخص شد فردی ناشناس با استفاده از هویت جعلی اقدام به ارسال پیام به شاکی کرده که با بررسی های فنی و تخصصی متهم به هویت 'ا.ط' که نامزد سابق شاکی بوده شناسایی و طی یک عملیات ضربتی دستگیر شد.
این مسئول انتظامی اظهار داشت: متهم با توجه به مدارک موجود به جرم خود معترف و دلیل عمل ارتکابی خود را کسب منافع مالی عنوان کرد.
وی بیان داشت: متهم در اعترافات خود گفته که چند سال پیش نامزد شاکی بوده ولی به دلیل بوجود آمدن مشکلات خانوادگی از وی جدا شده و از آنجایی که از شاکی تصاویر خانوادگی در اختیار داشته ، بیش از یک میلیارد ریال از وی اخاذی کرده است.
رئیس پلیس فتا هرمزگان خاطرنشان کرد: شهروندان به این نکته توجه داشته باشند به هیچ عنوان تصاویر خانوادگی و خصوصی خود را در اختیار دیگران قرار ندهند و همچنین افرادی که برای آنها در فضای مجازی ایجاد مزاحمت می نماید به پلیس فتا اطلاع رسانی کنند.
7198/6048
خبرنگار: فاطمه حسینی **انتشاردهنده: خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.