حسین هاشمی تختی شامگاه جمعه در پیامی که به ایرنا نیز ارسال شده است به مناسبت هفته دفاع مقدس بیان داشت: ایثارگران ما در جبهه‌های نبرد حماسه آفریدند و با جانفشانی در راه حق، به دشمنان انقلاب اسلامی نشان دادند که در برابر ظلم هرگز سکوت نکرده و جان خود را در راه این انقلاب فدا می کنند.
وی دفاع مقدس را عرصه ایثار بزرگ و شهامت بی نظیر رزمندگان دانست و گفت: هشت سال جنگ تحمیلی واقعه ای بزرگ تاریخ در انقلاب بوده و شهدای این جنگ تحمیلی سرمایه های انقلاب اسلامی هستند.
هاشمی تختی در این پیام ضمن تاکید بر ترویج فرهنگ ایثار و فداکاری در جامعه، تصریح کرد: کشور ما در دفاع مقدس در برابر تمامی استکبار جهانی قرار گرفت و پیروز میدان شد و به تمام دشمنان انقلاب فهماندیم که ایران با تکیه بر قرآن و رهنمودهای رهبر انقلاب اسلامی قادر به دفاع از میهن خود است.
رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش مهم زنان در هشت سال دفاع مقدس، اظهار کرد: در جنگ تحمیلی زنان همپای مردان در پشت جبهه‌ های نبرد فعالیت کرده و همواره پشتوانه مردان در جبهه ها بوده و سهم آنها در این پیروزی وسیع و قابل تقدیر است.
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در پایان این پیام ایران را کشوری قدرتمند دانست و بیان داشت: ایران اسلامی پس از پیروزی انقلاب، همواره در تمام زمینه ها اقتدار کامل داشته و با پیشرفت در تجهیزات جنگی و نظامی از مرزهای خود در مقابل متجاوزان و مستکبران دفاع می کند.
استان هرمزگان با تقدیم هزار و 200 شهید در دوران هشت ساله دفاع مقدس، نقشی مهم در دفاع از آب و خاک ایران اسلامی داشته که بیانگر استواری و فداکاری مردم این دیار در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی است.
هفته دفاع مقدس از 31 شهریورماه اغاز و تا 7 مهرماه ادامه دارد.
جمعه 31 شهریورماه همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس ، رژه هوایی بر فراز آب های خلیج فارس و تنگه هرمز در برابر چشم های نظامیان بیگانه حاضر در منطقه برگزار شد.
7198/ 7408
خبرنگار: فاطمه حسینی * انتشار: محمد جهانگیریان
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.