محمد جاودان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تیم هرمزگان در چهارمین دوره لیگ برتر فوتبال نابینایان با شکست یک بر صفر تیم گیلان به عنوان سومی دست یافت و جواز حضور در رقابتهای بین المللی جام فجر را کسب کرد.
وی بیان داشت: این رقابتها با حضور تیمهای گیلان ، فارس ، هرمزگان و کرمان (سیرجان) در روزهای 16 تا 19 شهریورماه در زمین بهزیستی شیراز برگزار شد که در پایان تیم فارس با غلبه بر تیم کرمان به مقام قهرمانی دست یافت و به این ترتیب تیم های فارس و کرمان هم در رقابتهای بین المللی جام فجر حضور خواهند یافت.
رئیس هیات ورزشی نابینایان و کم بینایان هرمزگان خاطرنشان کرد: هیات نابینایان استان در رشته های فوتبال پنج نفره ، شطرنج، گلبال ، دو ومیدانی، جودو و شنا مشغول به فعالیت است.
جاودان بیان داشت: در استان هرمزگان 4 هزار و 661 نفر نابینا و کم بینا هستند که از این تعداد100نفر زیر پوشش هیات ورزشی نابینایان و کم بینایان استان به فعالیت های ورزشی می پردازند.
وی با بیان اینکه این هیات در بیشتر رقابتهای کشوری شرکت می کند ، گفت: ورزشکاران نابینا وکم بینای هرمزگان سال گذشته 17 مدال از مسابقه کشوری کسب کردند و این هیات توانست براساس ارزیابی های انجام شده رتبه یازدهم کشوری را ازآن خود کند.
7198/6048
خبرنگار: فاطمه حسینی ** انتشاردهنده: خلیل تنیده
* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.