به گزارش خبرنگار ایرنا ، استاندار هرمزگان در این دیدار با تسلیت به تمامی خانواده‌های داغدار این حادثه ، بیان داشت: تمام ملت ایران از بروز این حادثه عزادار شدند و مسئولان عالی رتبه ، وزیران و سایر اقشار مردم نیز با خانواده‌های داغدیده ابراز همدردی کردند.
جاسم جادری تصریح کرد: براساس دستور کتبی رئیس جمهوری و وزیر کشور نخستین گزارش از این حادثه را به مراجع مربوط ارسال کردیم.
جادری با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش باید تعدادی از مدارس را به نام دانش آموزان جان‌باخته در حادثه واژگونی اتوبوس نامگذاری کند، گفت: این دانش آموزان، انسان‌های پاک و مطهری بودند که باید نام و یاد آنها را همواره زنده نگه داریم و ضمن نامگذاری مدارس، در شهرها نیز خیابان‌ها به نام آنها نامگذاری شود.
استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: هشت نفر از مصدومان این حادثه هنوز در بیمارستان‌های شیراز بستری هستند و مابقی مصدومان از بیمارستان مرخص شده‌اند که متناسب با آسیب مصدومان و براساس نظر کارشناسان و پس از تکمیل پرونده‌ها، دیه مصدومان نیز پرداخت خواهد شد.
حادثه واژگونی اتوبوس حامل دختران دانش آموز عضو تشکیلات فرزانگان استان هرمزگان ساعت سه و 59 دقیقه بامداد جمعه دهم شهریورماه جاری در شهرستان داراب روی داد و در این حادثه هفت دانش آموز، سرپرست آنها و همچنین کمک راننده اتوبوس جان باختند.
7198/ 6048
خبرنگار: فاطمه حسینی ** انتشاردهنده: خلیل تنیده
* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.