به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا درویش نژاد روز یکشنبه به خبرنگاران اظهار داشت: در این نمایشگاه مجموعه عکس های راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی کاری از عکاسان هرمزگان در ایران و عراق به مناسبت فرارسیدن ماه محرم به نمایش در می آید.
وی بیان داشت: این نمایشگاه شامل 100 قطعه عکس از مجموع 12 هزار تصویر به ثبت رسیده از راهپیمایی بزرگ مردمی اربعین حسینی در سال 95 می باشد که توسط اعضای انجمن پارسیان انجام گرفته است .
درویش نژاد اظهار کرد: نمایشگاه عکس ' در مسیر دلدادگی ' اول محرم در فرهنگسرای کورش گرمساری بندرعباس افتتاح و سپس در شهرستان های پارسیان ، عسلویه و خرمشهر به نمایش در می آید و در ادامه در طول 25 روز در کشور عراق و شهرستان های بصره ، نجف و کربلا نمایش داده می شود.
وی با بیان اینکه هنر عکاسی نقش مهمی در انتقال مفاهیم ناب اسلامی و ثبت لحظات عرفانی داشته ، گفت: یکی از بهترین فضا برای ثبت شور و شعف و ارادت مردم به ائمه اطهار (س) راهپیمایی 500 کیلومتری اربعین حسینی است که میعادگاه همه عاشقان می باشد.
لازم به ذکر است، زائران استان هرمزگان سال گذشته استقبال بسیار خوبی برای اعزام به زیارت اربعین داشتند به شکلی که تعداد زائران اربعین استان از 11 هزار نفر در سال 94 به 23 هزار نفر در سال 95 رسید.
7198/6048
خبرنگار: فاطمه حسینی ** انتشاردهنده: خلیل تنیده
* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.