به گزارش ایرنا، سردار عزیزالله ملکی عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: محموله مذکور که ارزش آن 17 میلیارد ریال برآورد شده طی 24 ساعت گذشته توسط ماموران انتظامی در شهرستان قشم کشف شده است.
وی در تشریح کشف این محموله قاچاق بیان داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر خروج کالاهای ممنوعه از پشت اسکله بهمن قشم، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.
این مقام مسئول تصریح کرد: ماموران با کنترل های محسوس و نامحسوس، موفق به شناسایی خودرو حامل کالای قاچاق مذکور شدند و در همین رابطه یک نفر را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی هرمزگان تاکید کرد: با توجه به آسیب ها و زیان های ورود کالای قاچاق به کشور و هرمزگان، مبارزه با این پدیده شوم اقتصادی از وظایف مهم نیروی انتظامی بوده که به صورت جدی آن را ادامه می دهد.
وی با تشکر از تعامل خوب مردم با نیروی انتظامی از آنها خواست تا در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک قاچاق، مراتب را برای پیگیری به پلیس 110 اطلاع دهند.
هرمزگان با 103 هزار کیلومتر مربع وسعت، 13 شهرستان و 5 محور اصلی ورودی و خروجی دارای راه هوایی، ریلی ، دریایی و جاده ای دارد که بندر شهید ‌رجایی به عنوان دروازه طلایی اقتصاد ایران یکی از بندرهای مهم استان به شمار می آید.
موقعیت استراتژیک هرمزگان باعث شده حجم قابل توجهی از کالای قاچاق از طریق مبادی رسمی ، ساحلی ، روستایی و خورها به طور غیرمجاز وارد استان شود.
7198/ 7408
خبرنگار: فاطمه حسینی ** انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.