علی خواجه فینی عصر روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در دیدار پایانی این رقابت ها در رشته فوتبال ساحلی، تیم بندرشهید رجایی با شکست چهار بر دو در برابر تیم بندر نوشهر به عنوان دومی رسید.
وی بیان داشت: تیم بندرلنگه دیگر نماینده بنادر هرمزگان در این رقابتها در دیدار رده بندی در برابر تیم بندرامام خمینی (ره) شکست خورد و به مقام چهارمی دست یافت.
خواجه فینی با اشاره به آغاز رقابت های دور برگشت لیگ فوتبال ساحلی امید کشور در گروه دوم از فردا به میزبانی بندرعباس، خاطرنشان کرد: برنامه ریزی های لازم به منظور برگزاری هر چه بهتر این رقابتها انجام شده است.
وی بیان داشت: بازی های گروه دوم این پیکارها با حضور تیم های شهرداری بندرعباس، ایفاسرام اردکان، شهریار ساری، ملوان بندرگز و دریانوردان بوشهر برگزار خواهد شد.
نخستین دوره مسابقات ساحلی بنادر کل کشور با حضور 730 ورزشکار در روزهای پنجم تا 13 شهریوماه به میزبانی بندر امیرآباد برگزار شد که سه نماینده از استان هرمزگان شامل تیم های بندر شهید رجایی، بندر شهید باهنر و بندرلنگه در این رقابتها حضور داشتند.
این رقابت ها در رشته های شنا، فوتبال ساحلی، والیبال ساحلی و قایقرانی برگزار شد که کسب دو عنوان نایب قهرمانی در رشته فوتبال ساحلی و شنای کارکنان و همچنین کسب دو تندیش اخلاق از سوی تیم های قایقرانی و والیبال ساحلی حاصل تلاش نمایندگان هرمزگان در این رقابتها است.
در حال حاضر حدود 14 تیم در رشته های مختلف فوتبال از جمله فوتبال ساحلی، فوتسال در رده های مختلف سنی و در دو بخش بانوان و آقایان از استان هرمزگان در لیگ های برتر، لیگ دسته اول و زیر گروه قرار دارند که از جمله تیم های لیگ برتری این استان می توان به تیم های فوتبال نوجوانان و جوانان البدر، تیم فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس (بانوان و آقایان) و تیم فوتسال آذرخش بندرعباس اشاره کرد.
7198/7408
خبرنگار: فاطمه حسینی * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.