محمود احسانی روز یکشنبه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا در باره افزایش قیمت بلیت هواپیما در مسیر تهران به کیش و بالعکس اظهار کرد : با توجه به افزایش قیمت بلیت در این مسیر پروازی توسط برخی چارتر کنندگان و ایجاد نارضایتی مسافران ، جلسه اضطراری با حضور معاونان مالی اداری ، بازرگانی ، روابط عمومی تشکیل وهماهنگی های لازم نیز با بازرسی سازمان منطقه آزاد کیش انجام شد .
وی با بیان اینکه در این جلسه تخلف چارتر کنندگان بررسی و به آنها تذکرات لازم داده شد افزود : در این راستا و به منظور کنترل نرخ بلیت با متخلفان برخورد شده است .
احسانی با اعلام اینکه بیشتر چارتر کنندگان نرخ خود را کاهش داده اند از برقراری 6 پرواز فوق العاده از فردا دوشنبه در مسیر تهران به کیش و کیش به تهران در روزهای 13 ، 14 و 15 شهریور ماه ویژه عید غدیر خبر داد و افزود : این اقدام در راستای اصل مشتری مداری ، رفاه حال مسافران و کیشوندان و همچنین تعدیل نرخ بلیت در بازار رقابتی انجام گرفته است .
جانشین مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش ایر گفت: تلاش شده قیمت بلیت ها با نرخ مصوب و در قالب بسته بلیت ارزان به مسافران عرضه شود.
احسانی با اعلام اینکه این شرکت آماده دریافت شکایات و گزارش های مسافران است از شهروندان خواست تا شکایات مربوط به تاخیر ها ، ابطال پرواز و دیگر موارد پروازی را از طریق شماره تماس 02148681407و سامانه پیامکی 3000123085 اطلاع دهند تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود.
در روزهای اخیر شاهد افزایش قیمت های بلیت هواپیما تا بیش از پنج میلیون ریال در این مسیر بودیم.
1630*1641
خبرنگار : مریم زبان دان ** انتشار دهنده : خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.