فرماندار رودان عصر چهارشنبه در آیین بهره برداری از این طرح ها در گفت و گو با ایرنا افزود: همزمان با هفته دولت، طرح توسعه و بازسازی شبکه آب شهر زیارتعلی به طول شش هزار و 500 متر با 10 میلیارد ریال اعتبار افتتاح شد.
احمد محمودی توزیع مناسب آب شرب و کاهش میزان هدر رفت آب در شهر زیارتعلی را از مهمترین اهداف اجرای این طرح معرفی کرد.
وی خاطر نشان کرد:همچنین طرح پرواربندی گوساله با ظرفیت 50 راس با سرمایه گذاری دو میلیارد و 500 میلیون ریالی در روستای مسافرآباد بخش رودخانه به بهره برداری رسید.
محمودی اظهار داشت: این طرح با سرمایه گذاری 500 میلیون ریالی بخش خصوصی و با استفاده از تسهیلات دو میلیارد ریالی صندوق توسعه ملی اجرا و مورد بهره برداری قرار گرفت.
این مسئول، بهره برداری از پارک روستای 142 خانواری سمیلان بالا در زمینی به مساحت چهار هزار متر با 440 میلیون ریال اعتبار و خانه عالم روستای رهبران با 75 مترمربع زیر بنا با 380 میلیون ریال اعتبار را از دیگر طرح های افتتاح شده در بخش رودخانه رودان اعلام کرد.
محمودی خاطر نشان کرد: بیش از 70 درصد از اعتبار هزینه شده برای ساخت خانه عالم روستای رهبران، توسط مردم تامین شده است.
وی اظهار داشت: همزمان با هفته دولت سال 96، 44 طرح عمرانی، تولیدی، اقتصادی و خدماتی به ارزش 280 میلیارد و 189 میلیون ریال در حوزه های انرژی، مسکن، عمران شهری و روستایی، رفاه و تامین اجتماعی، کشاورزی و منابع طبیعی، ورزش، دین و مذهب و صنعت، در شهرستان رودان افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.
محمودی بیان کرد: فصل مسکن، عمران شهری و روستایی با 31 طرح به ارزش 185 میلیارد و 809 میلیون ریال، فصل انرژی با شش طرح به ارزش 59 میلیارد و 203 میلیون ریال و فصل ورزش با سه طرح به ارزش 18 میلیارد و 50 میلیون ریال به ترتیب بیشترین تعداد طرح و رقم اعتباری را به خود اختصاص داده اند.
شهرستان رودان با بیش از 124 هزار نفر جمعیت در 90 کیلومتری شرق شهرستان بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.
7196 /2094
خبرنگار: طیبه رحیمی**انتشار:هومن محمدکرمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.