فرماندار شهرستان رودان عصر دوشنبه در حاشیه آئین بهره برداری از این طرح ها در گفت و گو با ایرنا افزود: همزمان با هفته دولت، یک دفتر پیشخوان دولت با سرمایه گذاری یک میلیارد و 200 میلیون ریالی بخش خصوصی در این شهرستان به بهره برداری رسید.
وی تسریع در ارائه خدمت به مردم را از جمله هدف های راه اندازی این مرکز خدمات عمومی دولت برشمرد و اظهار داشت: با راه اندازی این دفتر برای شش نفر به طور مستقیم شغل ایجاد شده است.
محمودی، طرح هادی روستای کم کرت جغین به طول 750 متر با سه میلیارد و 310 میلیون ریال اعتبار را از دیگر طرح های افتتاح شده در بخش جغین شهرستان رودان برشمرد.
وی بیان کرد: همزمان با پنجمین روز از هفته دولت، عملیات اجرایی خیابان صاحب الزمان (عج) شهر بیکاه بطول 400 متر با 300 میلیون ریال اعتبار، ساختمان دهیاری پشته گیش با 66 مترمربع زیربنا با 300 میلیون ریال اعتبار در بخش بیکاه و خانه عالم روستای ناصرآباد بخش جغین با 100 مترمربع زیربنا و 600 میلیون ریال اعتبار آغاز شد.
محمودی خاطر نشان کرد: همزمان با هفته دولت امسال، 44 طرح عمرانی، تولیدی، اقتصادی و خدماتی به ارزش 280 میلیارد و 189 میلیون ریال در فصول انرژی، مسکن، عمران شهری و روستایی، رفاه و تامین اجتماعی، کشاورزی و منابع طبیعی، ورزش، دین و مذهب و صنعت، در شهرستان رودان افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.
وی اظهار داشت: فصل مسکن، عمران شهری و روستایی با 31 طرح به ارزش 185 میلیارد و 809 میلیون ریال، فصل انرژی با شش طرح به ارزش 59 میلیارد و 203 میلیون ریال و فصل ورزش با سه طرح به ارزش 18 میلیارد و 50 میلیون ریال به ترتیب بیشترین تعداد طرح و رقم اعتباری را به خود اختصاص داده اند.
شهرستان رودان با بیش از 124 هزار نفر جمعیت در 90 کیلومتری شرق شهرستان بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.
7196/7408
خبرنگار: طیبه رحیمی * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.