به گزارش شامگاه دوشنبه ایرنا از روابط عمومی منطقه آزاد قشم، حمیدرضا مومنی در آئین امضای این تفاهم نامه گفت: امضای تفاهم نامه سوخت رسانی به هواپیماهای داخلی و خارجی با تنها شرکت خصوصی بین المللی کشور که راهبری فرودگاه امام خمینی (ره) تهران را نیز در این زمینه بر عهده دارد، می تواند فرودگاه بین المللی جزیره را به هاب سوخت رسانی و خدمات رسانی به هواپیماهای عبوری از کریدور بین المللی منطقه تبدیل کند.
وی افزود: جزییاتی مانند ارایه خدمات فرودگاهی، سوخت رسانی به موقع، تامین و نگهداری از تجهیزات و بازاریابی در کنار به کارگیری نیروی انسانی متخصص از تعهدهایی است که در راستای سیاست های کلان کشور مبنی بر توجه به بخش های غیر دولتی متخصص در چارچوب اقتصاد مقاومتی مد نظر قرار گرفته شده است.
رییس هیات مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد قشم بیان کرد: این سازمان مسئولیت هایی مانند تامین امکانات، تسهیلات و تبلیغات را در این تفاهم نامه برعهده دارد، باید همه تعهدها در سه ماه آینده به اجرا درآید و ادامه همکاری نیز با رضایت طرف ها تمدید خواهد شد.
طرح توسعه فرودگاه بین المللی قشم جز هواپیماهای پهن پیکر، می تواند از همه هواپیمای سنگین میزبانی کند؛ بیش از 504 هزار تن مسافر با 2 هزار و 774 سورتی پرواز سال گذشته از فرودگاه قشم جا بجا شدند.
8123/7408
تنظیم کننده: محمد ملا حمزه زاده * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.