به گزارش ایرنا سید ضیاء هاشمی روز دوشنبه درپنجمین روز از هفته دولت در آیین بهره برداری از دبستان پسرانه 12 کلاسه سورو بندرعباس افزود : درآمدهای دولتی باید صرف سرمایه گذاری های ماندگار برای نسل های آینده شود.
وی ادامه داد : دولت ها وظیفه دارند شرایط را برای حضور فعالانه بخش خصوصی و مردم در عرصه های اقتصادی و عمرانی فراهم سازند.
سرپرست وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری یاد آور شد : خیران در زمینه مشارکت در امورعام المنفعه دارای جایگاه ویژه ای بوده و شاهد حضورشان درعرصه های مختلف هستیم.
هاشمی خاطرنشان کرد : وقف و حضور خیران در عرصه های مختلف اجتماعی ، فرهنگی در جهان بویژه در کشورمان و بخصوص هرمزگان پذیرفته شده است.
سرپرست نوسازی مدارس هرمزگان هم در این آیین ابراز داشت : 95 طرح عمرانی شامل 140 کلاس درس با هزینه 19 میلیارد و 800 میلیون تومان در هفته دولت به بهره برداری می رسد.
نوید احمدی ادامه داد : 23 طرح از مجموع طرح های یاد شده با هزینه 8 میلیارد و 300 میلیون تومان در شهرستان بندرعباس قرار دارند.
وی یاد آور شد : 378 طرح شامل یک هزار و 542 کلاس درس به ارزش افزون بر 225 میلیارد تومان در دولت تدبیر و امید به بهره برداری رسیده است.
وی تصریح کرد : دبستان پسرانه 12 کلاسه محله سورو بندرعباس با 2 میلیارد و 800 میلیون تومان توسط خیران ساخته شده که تنها 200 میلیون تومان آن از اعتبارهای دولتی هزینه شده است.
وی اشاره کرد: این دبستان دارای یک هزار و 440 متر زیربنا است.
3219 / 6048
خبرنگار: عزت الله معمارباشی ** انتشار دهنده: خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.