به گزارش ایرنا، ابراهیم فرهادی نیا یکشنبه شب در جلسه شورای اداری شهرستان قشم گفت: فرمانداران، بخشداران و معاونان فرمانداران از جمله در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در یک هزار و 300 روستا و 38 شهر هرمزگان عملکرد رضایت بخشی داشتند.
وی با اشاره به آرامش حاکم بر فضای استان پس از ناآرامی های سال های گذشته افزود: رییس جمهوری در چهار سال گذشته بین قوا تعاملی برقرار کرد که نتیجه آن در استان و این شهرستان که به دلیل شرایط سیاسی خاص تعامل کار پیچیده ای است، آرامش احساس می شود؛ فرماندار قشم نیز ارتباط مناسبی برقرار کرده و از این رو به عنوان یکی از فرمانداران برتر طی آیینی تجلیل خواهد شد.
سرپرست دفتر سیاسی و انتخابات استانداری هرمزگان بیان کرد: نیت الهی در خدمت رسانی برای حل مشکلات مردم، روحیه جهادی ، تلاش مضاعف و همراهی اعضای دولت به صورت تیمی یک ضرورت است و در این راستا دستگاه ها مکلف به همکاری با فرماندار به عنوان نماینده عالی دولت و رییس شورای تامین شهرستان بر اساس وظیفه های قانونی همکاری کنند.
او اضافه کرد: قشم گرچه جزیره است اما باید کار گروهی انجام شده و در راستای رفع دغدغه مقام معظم رهبری برای اشتغال و معیشت مردم، امور با اولویت بندی و برنامه زمان بندی پیش برود.
فرهادی نیا با اشاره به آغاز کار دولت دوازدهم عنوان کرد: با استقرار دولت جدید برخی نیروها با ارزیابی عملکردها جدید جابه جا می شوند و در راستای تاکید رییس جمهوری دولت به ظرفیت های اقوام، بانوان، جوانان، و بومیان توجه دارد.
وی تشریح کرد: چند فرماندار، شهردار، بخشدار و معاون فرماندار از میان اهل سنت و شخصیت های بومی دارای پیشینه در منطقه استفاده شده که با توجه به انسجام و وحدت بی مانند موجود، در دولت دوازدهم نیز این روند دنبال خواهد شد.
سرپرست دفتر سیاسی و انتخابات استانداری هرمزگان افزود: ائمه جمعه تشیع و اهل سنت شهرستان قشم نیز انشقاق و جدایی ندارند که شایسته قدردانی است و این فضا فرصتی فراهم کرده تا از همه ظرفیت های هرمزگان برای توسعه این استان استفاده شود.
او با گرامیداشت یاد شهدای دولت و تاکید بر حرکت سه قوه در راستای عمل به فرمایش های مقام معظم رهبری در دیدار هیات دولت گفت : باتوجه به رویدادهایی مانند سفر رییس جمهوری ایالات متحده به منطقه، در سال جاری رویداد مهمی در حوزه سیاسی رخ داد و انتخابات باشکوهی در کشور و از جمله استان هرمزگان برگزار شد.
فرهادی نیا افزود: صف های طولانی پای صندوق های رای و افزایش مشارکت 72 درصدی در انتخابات سال 1392 به مشارکت حدود 78 درصدی در انتخابات سال 1396 آن مسایل را خنثی کرد و این مسوولیت شخصیت ها در نظام را سنگین تر می کند.
وی با اشاره به مشارکت حدود 94 درصدی مردم شهرستان قشم در انتخاباتی سالم، قانونی و با حضور حداکثری و مورد تایید شورای نگهبان بیان کرد: در آغاز کار دولت همه باید وقت بگذارند و با توجه به نامگذاری سال جاری، تولید و اشتغال به طور جدی در دستور کار گیرد.
در ادامه این آیین آرش نیرومند به جای محمد زرنگاری به عنوان بخشدار شهاب، مرتضی آسیابان پور به جای سید باقر موسوی به عنوان سرپرست جدید اداره بنادر و کشتیرانی و رضا کوهستانی به جای حسین سالاری پور به عنوان مسوول اداره امور مالیاتی شهرستان قشم معرفی شد.ند
8123/6048
خبرنگار: محمد ملاحمزه زاده ** انتشار : خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.