به گزارش خبرنگار ایرنا، محد ذاکری روز پنجشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته دولت افزود: طرح های آماده افتتاح در هفته دولت شامل 149 کیلومتر شبکه فشار ضعیف، 198 کیلومتر شبکه فشار متوسط ، 822 دستگاه پست جدید توزیع، 6 هزار و 601 دستگاه چراغ روشنایی و برق دار شدن 6 روستای بالای 10 خانوار هرمزگان است.
وی ادامه داد : 2 روستای بالای 10 خانوار در دست برقرسانی است که با تکمیل عملیات آن هیچ روستای بالای 10 خانوار بدون برق در هرمزگان نخواهیم داشت.
مدیرعامل شرکت توزیع برق هرمزگان اظهار داشت: اجرای این طرح ها موجب افزوده شدن 12 هزار و 367 مشترک جدید به تعداد مشترکان هرمزگان شده و در حال حاضر 640 هزار مشترک در استان وجود دارد.
ذاکری یادآور شد: ناحیه چهارم مدیریت برق شهرستان برای بهبود خدمات رسانی به مشترکان هم در این هفته به بهره برداری می رسد.به گفته وی، برای اجرای طرح های یاد شده ازمحل منابع ریالی داخلی وزارت نیرو ، منابع ریالی استانی و منابع ریالی سفر مقام معظم رهبری هزینه شده است.
هرمزگان دارای 640 هزار مشترک ، 24 هزار کیلومتر شبکه توزیع برق 23 هزار پست توزیع برق است و میزان تولید برق در این استان هم به 2 هزار و 350 مگاوات می رسد.
3219/ 6048
خبرنگار: عزت الله معمارباشی ** انتشار دهنده : خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.