جسد فردی که براثر بارندگی شب گذشته در حوالی تنگ دالان از توابع دهستان کهورستان بندرخمیر مفقود شده بود با تلاش نیروهای مردمی پیدا شد.

به گزارش ایلنا، این حادثه روز گذشته در حوالی تنگ دالان از توابع دهستان کهورستان رخ داد که در پی آن‌یک خودروی تویوتا 2700 در رودخانه فصلی گیر افتاد و در آب غرق شد.
 
سه نفر در این خودرو حضور داشتند که یکی از سرنشینان جلو و یکی از سرنشینان صندلی عقب پس از غرق شدن خودرو توانستند از اتاق ماشین خارج و پس از 100 متر تلاش در آب رودخانه به کناره برسند و نجات پیدا کنند.
 
راننده خودرو به دلیل موقعیتی که داشت موفق نشد به‌موقع از ماشین خارج شود و در آب خروشان ناشی از بارندگی به همراه خودرو غرق شد.
 
تلاش‌های مردمی برای نجات راننده از همان لحظه آغاز شد و با کم شدن آب رودخانه تعدادی توانستند خود را به خودرو در داخل آب برسانند اما خبری از راننده در آن نبود.
 
با تلاش‌مردمی و خانواده این فردصبح امروز جسد وی پیدا شد. گروه امداد و نجات نیز از ساعت 4:30 دقیقه صبح به‌وسیله سگ زنده یاب به عملیات جستجو پرداختند.
 
فرد فوت‌شده یکی از اهالی روستای کسه در نزدیکی کهورستان و از توابع بخش‌مرکزی شهرستان خمیر است. دو نفر از نجات‌یافتگان این حادثه نسبت فامیلی با فرد متوفی دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.