اولین دوره جشنواره تابستان طلایی قشم با رونمایی از عروسکهای لاکی و دلفی به عنوان نمادهای گردشگری در این جزیره آغاز شد.

به گزارش ایلنا به نقل از  روابط عمومی جشنواره تابستانی قشم برگزاری مسابقه‌های مختلف در اولین جُنگ شبانه جشنواره تابستانی قشم و معرفی جشنواره‌های مختلفی همچون جشنواره رالی‌تور، جشنواره خرید، برگزاری کنسرت‌ و جنگ شبانه همراه با قرعه‌کشی بخشی از این جشنواره بود.

علاقه‌مندان برای شرکت در جشنواره رالی‌تور می‌توانند از هر نقطه ایران با ماشین شخصی خود به قشم سفر کنند و در بین راه با عکاسی ، گزارشگری و مسابقه ویژه طراحی خودرو و در آخر یک سفر دریایی کوتاه در آب‌های دریای جنوب را تجربه کنند.

روابط عمومی جشنواره تابستانی قشم  اعلام کرد: افراد با ثبت‌نام در سایت جشنواره www.qeshm96.com  و شرکت در این مسابقه، ‌علاوه بر گشت‌و‌گذار در جزیره با ماشین شخصی خود،‌ می‌توانند از تخفیف‌های ویژ‌ه‌ای که جشنواره در مراکز خرید برای شرکت‌کنندگان ا تدارک دیده است، استفاده کنند.

علاقه‌مندان به طراحی خودرو نیز می‌توانند هرشب طرح‌های خود را در مسابقه شبانه با طرح‌های دیگران به رقابت گذاشته و اگر پتانسیل طراحی خودرو را در خود می‌بینند برای شرکت در این مسابقه اقدام کنند. در زمان برگزاری جشنواره رالی‌تور هر شب به بهترین و جذاب‌ترین طرح‌های خودرو جوایزی اهدا می‌شود.

 همچنین افرادی که به قشم سفر می‌کنند، می‌توانند عکس‌های خود را از این جزیره برای ستاد جشنواره ارسال و یا با هشتگ #قشم_جانمونی در صفحه خود منتشر کنند، تا با نام خودشان در صفحه اینستاگرام جشنواره به نشانی @qeshm96 منتشر شود؛

 جزیره قشم از زیباترین و بکرترین جزایر ایران است و اصالت این جزیره را  می‌توان از طبیعت فوق‌العاده و زیبای آن هم دریافت. طبیعتی که به سبب آب و هوای خاصش ایجاد شده است و همه ساله گردشگران زیادی را از داخل و خارج از ایران به سمت خود می‌کشاند.

دلفین‌های جزیره هنگام، غار خربس،‌جنگل حرا، جزایر ناز، دره ستارگان،‌ پارک کروکدیل تنها بخشی از جذابیت‌های منحصر به فرد جزیره قشم است که نمونه آن را در هیچ جای دیگر ایران نمی‌توان دید.

جشنواره تابستان طلایی قشم  تا بیستم شهریورماه ر  ادامه دارد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.