دو طرح تعاونی در هرمزگان با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به بهره برداری رسید.

به گزارش‌ایلنا، مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: این طرح‌ها بهره برداری از آموزشگاه مهارتی بیماران خاص در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس و به آب اندازی شناور مسافربری سحر پیشرو در اسلکه شهید ذاکری قشم بود.

علی سلیمی افزود: این طرح‌ها با مشارکت دو شرکت تعاونی تولیدی رشمون و تعاونی کشتیرانی خلیج فارس به بهره برداری رسیده است.

وی گفت: برای بهره برداری از این طرح‌ها نزدیک به ۴ میلیارد تومان هزینه شده است.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی هرمزگان افزود: با بهره برداری از کارگاه مهارتی بیماران خاص بیش از ۸۰ شغل بصورت مستقیم و غیر مستقیم برای بیماران خاص ایجاد شده است.

سلیمی در خصوص ساخت شناور مسافربری سحر پیشرو در قشم نیز گفت: شناور تندرو سحر پیشرو با دو طبقه ظرفیت حمل ۱۱۲ مسافر را دارد و فاصله بندرعباس و قشم را در کمتر از ۳۰ دقیقه طی می‌کند.

وی افزود: همچنین سه شناور مسافربری دیگر نیز با مشارکت تعاونی قایقداران قشم در شرکت مدکندالوی قشم با ظرفیت ۱۵۸ مسافر تا پایان سال ساخته می‌شود.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی نیز در مراسم بهره برداری از این طرح‌ها گفت: ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی بر اساس اصل قانون اساسی از راهبردهای اقتصادی در تصمیم گیری‌های کلان و خرد دولت است.

علی ربیعی افزود: این دو طرحی که امروز در قشم و بندرعباس به بهره برداری رسید نمایانگر توان بخش تعاون در تولید و ظرفیت بالای اشتغال زایی در این بخش است.

 وزیر کار تعاون کار و رفاه اجتماعی بندرعباس را به مقصد تهران ترک کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.