مدرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان عصر پنجشنبه در حاشیه برگزاری این همایش به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این همایش در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب با استفاده از ظرفیت های بومی و محلی و اشاعه سبک زندگی اسلامی مطابق با رهنمودهای مقام معظم رهبری برگزار شده است.
وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه ظرفیت های بومی و محلی مرتبط با حجاب اسلامی در حاشیه این همایش، گفت: در این نمایشگاه مانتوهای برقع نشان، جلویل‌های خوسی، شلوارهای بندری، کمه‌ای، خوسی و لنگه‌ای در معرض دید عموم گذاشته شده است.
درویش نژاد با تاکید بر اینکه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب نیازمند برنامه ریزی های شایسته و همکاری و هم افزایی دستگاه های اجرایی است، تصریح کرد: تهاجم گسترده فرهنگی و هدف قرار دادن باورهای اصیل اسلامی از جمله عفاف و حجاب از سوی دشمنان ایجاب می کند که از تمامی ظرفیت ها برای فرهنگ سازی در این حوزه و گسترش باورهای اعتقادی در میان جامعه به ویژه نسل جوان بهره گیری شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان خاطرنشان کرد: بانوان ایران اسلامی امروز الگوی مناسبی برای معرفی در سطح جهان هستند و باید بیش از گذشته زمینه حضور و معرفی آنها در میادین جهانی فراهم شود.
لازم به ذکر است، در پایان همایش سیب و گلاب در بندرعباس از 18 بانوی فعال فرهنگی و اجتماعی قدردانی شد.
7198/6048
خبرنگار: فاطمه حسینی انتشاردهنده: خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.