به گزارش ایرنا، پروژه احداث نخستین پلاژ ویژه بانوان به مساحت 2.5 هکنار در ساحل جنوبی جزیره قشم (محدوده روستای ریگو) در سه مرحله اجرا می شود که مرحله نخست آن با 100 میلیارد ریال سرمایه گذاری بخش خصوصی تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.
ساختمان مدیریت مجموعه و بخش های پذیرش، بازرسی، رختکن، صندوق امانات، دوش آب شیرین، حمام، سرویس بهداشتی و رستوران در مرحله نخست این پروژه پیش از آغاز تعطیلات پایان سال تکمیل می شود.
سالن اسپا و ماساژ، آلاچیق، آفتابگیر، سالن بازی کودکان، غرفه های عرضه صنایع دستی، فروشگاه عرضه لوازم آرایشی، بهداشتی و تجهیزات شنا، ایستگاه نجات غریق، کافی شاپ و فضای سبز از دیگر امکاناتی است که برای این مجموعه در نظر گرفته شده است.
استخر سرپوشیده، باشگاه ورزشی، اقامتگاه درون خشکی، استخر کودکان، سالن زیبایی، مدیکور و پدیکور، رستوران سنتی و پخت نان محلی، توسعه فضای سبز و ارتقای نورپردازی محیطی برای موقعیت شب در مرحله دوم به اجرا درمی آید.
احداث اقامتگاه بر روی آب های خلیج فارس با در نظر گرفتن استانداردهای زیست محیطی و راه اندازی بازی های آبی در مرحله سوم به این پروژه اضافه خواهد شد.
پس از سال ها انتظار بالاخره کلنگ احداث نخستین پلاژ بانوان در جزیره قشم با کسب همه مجوزها و رعایت موازین اسلامی توسط وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ساحل جنوبی قشم به زمین زده شد و فاز نخست این مجموعه تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.
8123/6048
خبرنگار: محمد ملاحمزه زاده **انتشار دهنده: خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.