به گزارش خبرنگار ایرنا ، جاسم جادری شامگاه دوشنبه در هفدهمین جلسه قرارگاه مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز ناجا که با حضور سردار مومنی جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور در ستاد فرماندهی انتظامی هرمزگان برگزار شد، افزود: نباید مبارزه بی اثر با قاچاق داشته باشیم و تمرکز ما در هرمزگان روی شناسایی سرباندهای اصلی و عوامل پشت پرده قاچاق بوده است.
اظهار داشت: در زمینه تغییر رویه مقابله با قاچاقچیان دستورهای بسیار خوبی از سوی فرماندهی ناجا صادر شده و کار اطلاعاتی و عملیاتی بسیار خوبی در امر مبارزه با قاچاق در استان صورت گرفته است.
استاندار هرمزگان اتصال انبارهای تخلیه و بارگیری کالا به سامانه های هوشمند الکترونیکی، افزایش تعداد دستگاه های ایکس ری در گمرک و اتصال گلوگاه های ایست و بازرسی استان به سامانه های الکترونیکی را از جمله اهرم های موثر در کاهش میزان قاچاق کالا عنوان کرد.
جادری با تاکید بر اینکه در کنار مبارزه با قاچاق باید به فکر معیشت و مطالبات اجتماعی مردم نیز باشیم، تصریح کرد: 400 روستای ساحلی در هرمزگان وجود دارد و همه ما در مقابل معیشت مردم این روستاها مسئول هستیم.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: نیاز است رویکرد جدیدی در خصوص کالای ته لنجی و ملوانی به عنوان محل درآمدی برای مردم ساحل نشین ایجاد شود که در این راستا می توان میزان کالای مشخصی برای جا به جایی توسط شناورها تعیین کرد.
7198/6048
خبرنگار: فاطمه حسینی انتشاردهنده: خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.