به گزارش ایرنا، علی کوزه گر روز یکشنبه در نشست خبری افزود: این دوره تخصصی 50 روزه توسط مجتمع فرهنگی دیجیتال خلیج فارس و با حمایت سازمان فضای مجازی سراج، جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، جامعه ایمانی مشعر و برخی نهادها و ارگان های دیگر در راستای جبران کمبود نیروی انسانی متخصص و متعهد درعرصه فضای مجازی انجام می شود.
وی خاطرنشان کرد: این دوره در چهار حوزه تخصصی گرافیک، فیلم سازی، انیمیشن و بازی سازی و همچنین برنامه نویسی وب و موبایل برگزار می شود.
مدیرعامل مجتمع فرهنگی دیجیتال خلیج فارس اظهارکرد: هزینه اجرای این دوره به ازای هر نفر یک میلیون و 300 هزار تومان است که در راستای انجام رسالت های فرهنگی و اجتماعی این دوره به صورت رایگان برگزار می شود.
کوزه گر یادآورشد: شروع این دوره به صورت اردویی فرهنگی و اجتماعی از فردا دوشنبه دوم مردادماه با حضور شرکت کنندگان برگزار می شود و از روز سه شنبه به صورت رسمی دوره های تخصصی آن آغاز می شود.
وی اظهارامیدواری کرد: تا پایان سالجاری هم در شهرهای بندرلنگه، میناب و رودان دوره های مشابه تربیتی سواد فضای مجازی برگزار شود .
مدیرعامل مجتمع فرهنگی دیجیتال خلیج فارس در هرمزگان خاطرنشان کرد: در کنار این دوره تربیتی، اردوهای فرهنگی اجتماعی، کلاس های آموزشی اخلاق، شنا، پینت بال، چهل حدیث از امام خمینی و 800 واژه قرانی برای شرکت کنندگان برگزار می شود.
مجتمع فرهنگی دیجیتال خلیج فارس به صورت خصوصی و زیر نظر شبکه ملی فرهنگ و فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان فعالیت می کند.
7195/6048
خبرنگار: رقیه غلامی زاده **انتشار دهنده: خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.